Re: Trophy Leaderboards
556Zalig ik had het zelf niet eens opgemerkt dat ik die bronzen had behaald weer een leuke update.
Moderator: Leaderboard Group
Goeie vraag misschien, is het wel de moeite om ze te vermelden? Anders hou ik het op platinum en overall.met0t0 wrote:2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk
Ik persoonlijk vind het een meerwaardeTjeefkeuh wrote:Goeie vraag misschien, is het wel de moeite om ze te vermelden? Anders hou ik het op platinum en overall.met0t0 wrote:2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk
Ik vind het zeker leuk om ze te vermelden, want dan wordt er zo toch eens aandacht aan besteedTjeefkeuh wrote:Goeie vraag misschien, is het wel de moeite om ze te vermelden? Anders hou ik het op platinum en overall.met0t0 wrote:2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk
Dat zijn de privacyinstelling van je trophies. Je kan bepaalde games selecteren om niet publiekelijk getoond te worden.billie91 wrote:Vraag, wat bedoel je precies met "hidden trophies"? Ik heb namelijk geen flauw idee.
Aha, duidelijk. Bedankt voor je antwoord.Sanity penguin wrote:Dat zijn de privacyinstelling van je trophies. Je kan bepaalde games selecteren om niet publiekelijk getoond te worden.billie91 wrote:Vraag, wat bedoel je precies met "hidden trophies"? Ik heb namelijk geen flauw idee.
Dan staat er wel een "H" naast je profielnaam op PsnProfiles.
Je kan dat checken op je Playstation bij trophies en dan via selectknop of driehoekje ofzo dacht ik?
___
Technisch gezien wip ik net over Gamerke met plats maar die laatste zit net niet in de update.
Maakt het spannend naar de volgende dan als Gamerke er nog wat haalt.
@Gamerke: je bent toch (nog) ziek thuis of niet?
jup, nog heel de week Maar of er een platinum zal komen betwijfel ikSanity penguin wrote:Dat zijn de privacyinstelling van je trophies. Je kan bepaalde games selecteren om niet publiekelijk getoond te worden.billie91 wrote:Vraag, wat bedoel je precies met "hidden trophies"? Ik heb namelijk geen flauw idee.
Dan staat er wel een "H" naast je profielnaam op PsnProfiles.
Je kan dat checken op je Playstation bij trophies en dan via selectknop of driehoekje ofzo dacht ik?
___
Technisch gezien wip ik net over Gamerke met plats maar die laatste zit net niet in de update.
Maakt het spannend naar de volgende dan als Gamerke er nog wat haalt.
@Gamerke: je bent toch (nog) ziek thuis of niet?
Return to “PlayStation Network Gaming”