Week 36 Update

558
Overall

Hybris stijgt naar trophy level 23
Hij haalt ook 4,000 trophies in totaal, terwijl met0t0 er 2,000 bronzen haalt

Completion

Gamerke1992 stijgt naar de 14e plaats

Rarity

Ik stijg naar de 8e plaats en coolgamer terug naar de voorlaatste

Re: Trophy Leaderboards

559
2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk :p

560
met0t0 wrote:2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk :p
Goeie vraag misschien, is het wel de moeite om ze te vermelden? Anders hou ik het op platinum en overall.

561
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:2000 bronzen trophies, hmm, daar had ik nog niet op gelet. Ik kijk denk ik alleen naar platinum trophies als ik al naar trophies kijk :p
Goeie vraag misschien, is het wel de moeite om ze te vermelden? Anders hou ik het op platinum en overall.
Ik persoonlijk vind het een meerwaarde :)
Image

562
Tjeefkeuh wrote:
Ik vind het zeker leuk om ze te vermelden, want dan wordt er zo toch eens aandacht aan besteed :)
Het was door uw update dat ik er terug aan dacht ;)

563
Op zich zijn de bronzen, zilveren en gouden trophy's niet echt relevant. Dat iemand van plaats 18 naar 19 gaat is voor een LEADERboard ook niet zo belangrijk. Maar ik denk dat het juist de details zijn die het hier levendig houden. Het betrekt niet alleen de 4 of 5 besten bij deze lijsten! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Week 37 Update

564
Overall

Deze week veel mensen die in trophy level stijgen: Marty naar 44, fsterchele23 naar 26, NTGSruler naar 25 en met0t0 naar 18
Marty haalt ook nog 12,000 trophies in totaal

Platinums

NTGSruler stijgt naar de 5e plaats
Nog nooit zoveel gedeelde plaatsen gehad in een categorie; fsterchele23 stijgt naar de 9e plaats en deelt die met daviduvel, Sanity penguin stijgt naar de 10e plaats en deelt die met gamerke1992
Marty heeft nu meer dan 180 platinums

566
billie91 wrote:Vraag, wat bedoel je precies met "hidden trophies"? Ik heb namelijk geen flauw idee.
Dat zijn de privacyinstelling van je trophies. Je kan bepaalde games selecteren om niet publiekelijk getoond te worden.
Dan staat er wel een "H" naast je profielnaam op PsnProfiles.

Je kan dat checken op je Playstation bij trophies en dan via selectknop of driehoekje ofzo dacht ik?

___
Technisch gezien wip ik net over Gamerke met plats maar die laatste zit net niet in de update.
Maakt het spannend naar de volgende dan als Gamerke er nog wat haalt.

@Gamerke: je bent toch (nog) ziek thuis of niet? :p
Image

567
Sanity penguin wrote:
billie91 wrote:Vraag, wat bedoel je precies met "hidden trophies"? Ik heb namelijk geen flauw idee.
Dat zijn de privacyinstelling van je trophies. Je kan bepaalde games selecteren om niet publiekelijk getoond te worden.

Je kan dat checken op je Playstation bij trophies en dan via selectknop of driehoekje ofzo dacht ik?

___
Technisch gezien wip ik net over Gamerke met plats maar die laatste zit net niet in de update.

Aha, duidelijk. Bedankt voor je antwoord.
Image

568
Bedankt voor de update weer jarige job!
Wordt tijd dat ik ook weer eens ergens in voor ga komen... :D
Ik moet maar snel nog een 17-tal zilveren trophies halen :lol:

++ bijna 63% completion! :jip:
Image

569
Sanity penguin wrote:

___

jup, nog heel de week :sick: Maar of er een platinum zal komen betwijfel ik :p
Image

570
Hoi hoi! :jip: :jip: :jip:

Denken jullie nog eens aan de awards? Nog slechts een paar dagen om je stem uit te brengen!

Helaas is er niets te winnen, daar heeft Colossus alsnog voor gezorgd! Ook hier nog slechts een paar dagen om mee te kunnen doen. :silly:
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu