Ik heb het nog eens snel met controller geprobeerd en da's onmogelijkpaveman wrote:Oh, was zeker ook wel leuk, maar als je een aantal keer of op 0,1 seconde de tijd mist, of net geen clean sector haalt, geeft dat wel de nodige frustratie. Het mooie is dat je met deze game gewoon telkens zeker weet dat als je het niet haalt dit je eigen schuld is. Ik houd daar wel van. Ja, het was een pittig event, maar dat mag ook, zo lang het niet richting onmogelijk gaat (I'm talkin' to you GT5!).met0t0 wrote:Ik vond 'One Man, One Engine' echt wel leuk om te doen, zeker de voldoening als het lukte :-)
Ik zal dus toch eens opnieuw moeten proberen om uw tijd te verbeteren
Ga 'm in ieder geval zeker nog eens proberen, maar dan zijn er nog wel een paar races die je opnieuw mag doen!
NB: Voor de mensen hier die racegames leuk vinden, maar Driveclub nog geen kans gegeven hebben: ga dat alsnog doen!! De game is echt, echt, echt heel erg goed geworden met superveel content.
Met stuur en in cockpit-view kwam ik altijd bijna exact op de tijd die ik al had, telkens 0,1 seconde trager ofzo... Dus het zal momenteel nog niet lukken om te verbeteren, vrees ik
Verder sluit ik mij aan bij uw mening over Driveclub, fantastische game