Ik durf wel zeggen dat het dagelijks gebruikt zal worden. Ook over een jaar aangezien het dus mijn laptop moet vervangenTjeefkeuh wrote:Laat ons eens weten hoeveel ge het over een jaar nog gebruiktNTGSruler wrote:Tablet is binnen!! Leuk ding!
Re: Het vragentopic: technisch
272Of tegen dan zijde da ding zo beu dat je al terug een laptop hebt gekocht
273Lol ik hoop van niet natuurlijk. Kan nog altijd de laptop van mijn partner gebruiken als het echt moetKolm wrote:Of tegen dan zijde da ding zo beu dat je al terug een laptop hebt gekocht
274Goh ik ben een serieuze voorstander van tablets. Eenmaal ge er aan gewoon geraakt, is't moeilijk om het gemak weer af te zweren. Veel plezier met uw tablet ruler!
275Oef toch ook iemand die voor tablets is!Elexus wrote:Goh ik ben een serieuze voorstander van tablets. Eenmaal ge er aan gewoon geraakt, is't moeilijk om het gemak weer af te zweren. Veel plezier met uw tablet ruler!
276Mijn probleem is dat ik op een tablet nooit zo snel kan typen als op een laptop of toetsenbord. Er ontbreekt gewoon tactile feedback van de knoppen, je voelt niet of je ze wel/niet hebt ingedrukt, waar ze juist zitten, ... Gevolg is dat ik toch constant naar toetsenbord moet kijken en dat blind met 10 vingers typen gewoon onmogelijk is. Zo zal ik op een smartphone ook nooit zo snel kunnen typen als op die oude nokia's, laat staan blind typen... Dus voor gewoon een internetadres in te geven en beetje rond te klikken gaat het wel, maar eens ik ergens op wil reageren en moet gaan typen loopt het fout. Ik merk dat ik op mijn smartphone vooral lees en later (of niet als ik het vergeet) op de laptop reageer omdat het gewoon veel sneller gaat.
Wat tablets wel als voordeel hebben is de langere batterijduur al kan je dat bij laptops ook wel krijgen als je beetje goed oplet.
Maar dat is mijn idee, ik zit sowieso al een hele dag achter een PC voor mijn werk...
Wat tablets wel als voordeel hebben is de langere batterijduur al kan je dat bij laptops ook wel krijgen als je beetje goed oplet.
Maar dat is mijn idee, ik zit sowieso al een hele dag achter een PC voor mijn werk...
277Allemaal geldige redenen. Ik wist op voorhand dat typen minder snel zou gaan. Maar gewoon om te surfen, forums en eventueel eens een mail te beantwoorden vind ik dit toch voldoende.Kolm wrote:Mijn probleem is dat ik op een tablet nooit zo snel kan typen als op een laptop of toetsenbord. Er ontbreekt gewoon tactile feedback van de knoppen, je voelt niet of je ze wel/niet hebt ingedrukt, waar ze juist zitten, ... Gevolg is dat ik toch constant naar toetsenbord moet kijken en dat blind met 10 vingers typen gewoon onmogelijk is. Zo zal ik op een smartphone ook nooit zo snel kunnen typen als op die oude nokia's, laat staan blind typen... Dus voor gewoon een internetadres in te geven en beetje rond te klikken gaat het wel, maar eens ik ergens op wil reageren en moet gaan typen loopt het fout. Ik merk dat ik op mijn smartphone vooral lees en later (of niet als ik het vergeet) op de laptop reageer omdat het gewoon veel sneller gaat.
Kwam batterijduur kan ik nog niets zeggen. Een laptop is toch al snel dubbele van prijs. En dan heb je nog maar een midrange PC. Vooral het gebruiksgemak overal in huis valt mij nu al op.
278Ik hoop dat je dan wel iets beter oplet in het vervolg en niet opnieuw het "lock topic"-vinkje aanvinkt voor je gaat antwoorden hier op het forum
Probleem is dat ik gewoon teveel PC mens ben en zeker nu ik een degelijke smartphone heb is het al helemaal dubbelop voor mij. Scherm is voor mij groot genoeg om wat dingen te kunnen bekijken op internet enz.
Probleem is dat ik gewoon teveel PC mens ben en zeker nu ik een degelijke smartphone heb is het al helemaal dubbelop voor mij. Scherm is voor mij groot genoeg om wat dingen te kunnen bekijken op internet enz.
279Lock topic vinkje? Wij hebben een lock topic optie? Dat moet volledig onbewust en buiten mijn wil zijn gebeurd!Kolm wrote:Ik hoop dat je dan wel iets beter oplet in het vervolg en niet opnieuw het "lock topic"-vinkje aanvinkt voor je gaat antwoorden hier op het forum
280Ik gebruikte mijn laptop ook bijna niet meer sinds ik tablet had
Nu gebruik ik tablet niet meer en terug laptop
Tablet hebbek weggegeven.
Nu gebruik ik tablet niet meer en terug laptop
Tablet hebbek weggegeven.
281Ik stel de vraag hier maar. Had het idee om snel eventjes de trophies te halen voor de DLC voor The Playroom. Nu krijg ik de AR bots niet werkende. Trophies of gewoon zelfs de DLC spelen gaat via een tweede scherm. Via mijn tablet en GSM werkt dit perfect. Totdat het effectief de DLC moet laden en het op laadscherm blijft hangen op mijn tweede scherm. Zowel tablet als GSM. Ik heb het 1 keer werkende gekregen en na 10 seconden viel de verbinding weg. Heeft er iemand de uitleg of een oplossing hiervoor? Ik kijk vooral naar Kolm eigenlijk of iemand die de game op 100% heeft. Jammer genoeg werkt AR bots niet via Vita wat eigenlijk te absurd voor woorden is...
282Ik probeer te bedenken hoe ik dat toen gedaan heb... Weet je zeker dat je niet de PS4-link app op je vita kan gebruiken en daar dan "second screen" selecteren? Kan zijn dat je eerst een keertje je vita moet koppelen voor normale remote play.
Anders de PlayStation App je telefoon/tablet en daar dan verbinden. Ik weet echt niet meer met wat ik dat toen gedaan heb...
Edit: Opgezocht, zou inderdaad niet werken. Je hebt de DLC ook gekocht en geïnstalleerd? Deze is dacht ik gewoon gratis maar moet natuurlijk wel nog even gekocht worden enz.
Anders de PlayStation App je telefoon/tablet en daar dan verbinden. Ik weet echt niet meer met wat ik dat toen gedaan heb...
Edit: Opgezocht, zou inderdaad niet werken. Je hebt de DLC ook gekocht en geïnstalleerd? Deze is dacht ik gewoon gratis maar moet natuurlijk wel nog even gekocht worden enz.
283Enige wat ik mss eens opnieuw kan doen is de Vita linken als remote play want das alweer eventjes geleden. Om mss wat duidelijker te zijn: ik krijg tablet/telefoon werkende als 2e scherm. Ik krijg het laadscherm te zien van de studio ar app op tweede scherm. Daarna blijft hij op laadscherm staan terwijl je eigenlijk de app zou moeten krijgen waarin je effecten, maskers enz. kunt toevoegen. 1 keer is mij dat gelukt en ik hadden nog niet de kans om alles eens open te doen (trophy) wegens dat de app weg viel (2e scherm niet in gebruik). Vind het wel raar want die trophies zijn commen dacht ik. Geen idee aan welke ïnstellingen het kan liggen. Dlc is ook gekocht en geïnstalleerd. The playroom is ondertussen al meerdere keren opnieuw opgestart.Kolm wrote:Ik probeer te bedenken hoe ik dat toen gedaan heb... Weet je zeker dat je niet de PS4-link app op je vita kan gebruiken en daar dan "second screen" selecteren? Kan zijn dat je eerst een keertje je vita moet koppelen voor normale remote play.
284Playstation app een keer verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw linken? In de guide las ik dat het met een vita niet zou werken geloof ik.
285Zal ik eens proberen. Inderdaad met Vita lukt het niet. Wat op zich wel erg is natuurlijk.Kolm wrote:Playstation app een keer verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw linken? In de guide las ik dat het met een vita niet zou werken geloof ik.