Re: No Man's Sky

362
Inmiddels heb ik ook een Atlaspass V2. :jip:
[+] V2
(25 zinc en 10 platinum)
Ik kan nu eindelijk in die geheime ruimten van de outposts gaan kijken. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

363
Sora_Lizard wrote:Inmiddels heb ik ook een Atlaspass V2. :jip:
[+] V2
(25 zinc en 10 platinum)
Ik kan nu eindelijk in die geheime ruimten van de outposts gaan kijken. :)
Al die Atlaspass zijn eigenlijk waardeloos. Ik hoopte dat met V3 er echt wat nieuws tevoorschijn zou komen, maar helaas was het niets. Beter kun je op zoek gaan om een 48 slots schip. Die zijn handig wanneer je lube gaat farmen. :D
Image

364
Ik farm al lube, maar ik heb een 26 slots vliegende pantserwagen en verscheep de mordite in mijn exosuit naar een verkooppunt. Daar maak ik er pas lubricant van. Geen groot schip nodig. 4000 mordite = 100 lubs = 3.900.0000 units. Per keer!

;)
Image

365
Sora_Lizard wrote:Ik farm al lube, maar ik heb een 26 slots vliegende pantserwagen en verscheep de mordite in mijn exosuit naar een verkooppunt. Daar maak ik er pas lubricant van. Geen groot schip nodig. 4000 mordite = 100 lubs = 3.900.0000 units. Per keer!

;)
Dat deed ik dus ook, maar met een 48 slots schip kun je veel meer vervoeren naar een verkooppunt. Ik zocht me een flauwte om een punt te vinden waar ze een paar procent extra gaven voor de lube. 5.6% extra is direct al veel meer cash. :D Man, nu we het over No Man's Sky hebben krijg ik weer zin om het te spelen. Het wordt tijd dat die nieuwe update komt.
Image

366
Ik heb nu meer dan 20.000.000. Wat moet ik met al dat geld? Een paar procent meer of minder, kost alleen maar tijd. Alles wat je echt hard nodig hebt moet je toch zelf zoeken en vinden.
Image

367
Sora_Lizard wrote:Ik heb nu meer dan 20.000.000. Wat moet ik met al dat geld? Een paar procent meer of minder, kost alleen maar tijd. Alles wat je echt hard nodig hebt moet je toch zelf zoeken en vinden.
Heb je prijzen van de schepen wel eens gezien? 20 miljoen is bij lange na niet genoeg.
Image

368
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik heb nu meer dan 20.000.000. Wat moet ik met al dat geld? Een paar procent meer of minder, kost alleen maar tijd. Alles wat je echt hard nodig hebt moet je toch zelf zoeken en vinden.
Heb je prijzen van de schepen wel eens gezien? 20 miljoen is bij lange na niet genoeg.
Ik heb geen ander schip nodig. Ik weet dat die dingen 100.000.000 of meer kosten. Ach, langzaam spaar ik wel wat maar ik kom prima verder zo. :)
Image

369
Wanneer komt de volgende update er dan? Maar je hebt gelijk hoor, een groter schip maakt dingen wel wat eenvoudiger. Het huidige heb ik "langs de weg" opgeraapt. ^^

Een verkooppunt in eigen huis is natuurlijk het mooist maar daar heb je 10 circuitboards voor nodig. Veel rigogen voor de copper wire (waarom geen copper?). Lastig te vinden in grote hoeveelheden.
Image

370
Sora_Lizard wrote:Wanneer komt de volgende update er dan? Maar je hebt gelijk hoor, een groter schip maakt dingen wel wat eenvoudiger. Het huidige heb ik "langs de weg" opgeraapt. ^^

Een verkooppunt in eigen huis is natuurlijk het mooist maar daar heb je 10 circuitboards voor nodig. Veel rigogen voor de copper wire (waarom geen copper?). Lastig te vinden in grote hoeveelheden.
Wanneer de volgende update is weet ik niet. Het schijnt dat er dan landvoertuigen in de game komen. Rigogen is inderdaad lastig te vinden. Elk beetje wat ik vond sloeg ik ook direct op in een kluis want dat spul is echt zeldzaam.
Image

375
Ik heb de game nu een kleine 2 uur gespeeld. Maar heb er nog niet echt veel voldoening uit gehaald. Komt dit naarmate je verder geraakt? Ik heb 2 planeten bezocht. Zowel mijn schip als exosuit zitten vol met materialen, die ik eigenlijk niet gebruik. Ik ben ook 1 keer naar een spacestation geweest, maar had niets om te ruilen wat mij vooruit zou helpen.

Kan iemand mij opweg helpen? Anders ga ik het aan de kant leggen denk ik.
Image