Leuk, hoor Lexi! Geniet er straks maar van!
Als je nog nutteloze km's wilt maken ben je altijd welkom in Friesland!
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1202Leuk, leuk Was de vorige niet goed meer?Elexus wrote: Deze in het donkergrijs is binnenkort van mij! Happy de pappy.
1203Mijn eerste was een beginnersauto om mee te oefenen. Dit is een 'echte' auto met wat meer ruimte en horsepower.dividedx11 wrote:Leuk, leuk Was de vorige niet goed meer?Elexus wrote: Deze in het donkergrijs is binnenkort van mij! Happy de pappy.
1204Proficiat lex. Al had ik een lexus verwacht
Ik had met een onderzoek meegedaan voor het testen van een app. Dus heb een bol.com waardebon verdient en dan daarmee psn tegoed gekocht
Ik had met een onderzoek meegedaan voor het testen van een app. Dus heb een bol.com waardebon verdient en dan daarmee psn tegoed gekocht
1205Gefeliciteerd!Elexus wrote: Deze in het donkergrijs is binnenkort van mij! Happy de pappy.
Dat is wat anders dan jouw vestzak-auto van nu! Veel veilige kilometers gewenst!
1206
20 euries bij bollie kommie.
Vind ik meer dan zat, ik twijfelde even om deze:
te kopen maar die was echt vele malen duurder... en in tijden van streamen en het kopen van dvd's eigenlijk wat afsterft heb ik het er niet meer voor over om dat te kopen. dus de goedkope normale versie
Vind ik meer dan zat, ik twijfelde even om deze:
te kopen maar die was echt vele malen duurder... en in tijden van streamen en het kopen van dvd's eigenlijk wat afsterft heb ik het er niet meer voor over om dat te kopen. dus de goedkope normale versie
1207Goede deal Coloss. Ik had beter ook gewacht op die trilogy ik heb ze apart toen gekocht voor €10/stuk. Die extended had ik ook graag gehad maar ja pak duurder en zou het echt zo'n meerwaarde geven? Mss? Die films duren echt wel lang dan zoals LOTR.
1208Goede deal, Colossus
Ik was nog even aan 't twijfelen om ze dan te kopen en nu is de prijs terug naar €47, wel een stuk duurder
Ik zal dus nog even wachten tot ze opnieuw goedkoper staan
Ik was nog even aan 't twijfelen om ze dan te kopen en nu is de prijs terug naar €47, wel een stuk duurder
Ik zal dus nog even wachten tot ze opnieuw goedkoper staan
1209Heb die toen een keer in de dagdeal gekocht voor €45 maar dan inclusief de 3D versies (was toen namelijk zelfde prijs)
Laatste aankopen: Dan kan ik de camera tenminste op de tv zetten. Iets handiger voor de VR
Laatste aankopen: Dan kan ik de camera tenminste op de tv zetten. Iets handiger voor de VR
1211Controller is ietsie groter dan de normale PS4 controller, dus dat is even wennen.met0t0 wrote:En al enkele eerste indrukken?Marty wrote:
Moet ook nog even kijken hoe ik alles het beste in kan stellen qua triggers aan achterkant controller.
Enig nadeel is dat dat wel via de pc moet. Maar je kunt zoveel instellen. Van de pookjes tot de triggers.
Heb op moment alleen nog even Rocket League er mee gespeeld, maar lijkt wel dat ie vlotter reageert (geen input lag)
En je kan je ps4 er niet mee aanzetten dus zou je naar je ps4 moeten lopen en daar de knop in drukken.
1213toch geen kat in een zak ?Elexus wrote:Ik heb een kat gekocht:
1214Nee tzat in een doosje.Gamefreak wrote:toch geen kat in een zak ?Elexus wrote:Ik heb een kat gekocht:
1215Vooral de kabel lijkt mij redelijk onhandig, maar voor de rest ziet het er wel goed uitMarty wrote:Controller is ietsie groter dan de normale PS4 controller, dus dat is even wennen.met0t0 wrote: En al enkele eerste indrukken?
Moet ook nog even kijken hoe ik alles het beste in kan stellen qua triggers aan achterkant controller.
Enig nadeel is dat dat wel via de pc moet. Maar je kunt zoveel instellen. Van de pookjes tot de triggers.
Heb op moment alleen nog even Rocket League er mee gespeeld, maar lijkt wel dat ie vlotter reageert (geen input lag)
En je kan je ps4 er niet mee aanzetten dus zou je naar je ps4 moeten lopen en daar de knop in drukken.
Zelf dit gekocht in de Fnac voor €20