Re: Verjaardagstopic
482Ik ga ervan uit dat mensen die hun verjaardag niet in hun profiel zetten, het liever voor zich houden.
Desondanks gefeliciteerd Daviduvel!
Desondanks gefeliciteerd Daviduvel!
484Maar misschien is hij het gewoonweg vergeten. Dat zullen we binnenkort wel vernemen.
486Gelukkige verjaardag Colossus!
En bedankt allemaal!
Geen paniek Elexus, je hebt niets fout gedaan. Ik dacht dat ik het vorig jaar had aangepast, maar blijkbaar niet dus. Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit dat mensen weten dat ik vandaag jarig ben.
En bedankt allemaal!
Geen paniek Elexus, je hebt niets fout gedaan. Ik dacht dat ik het vorig jaar had aangepast, maar blijkbaar niet dus. Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit dat mensen weten dat ik vandaag jarig ben.
487Oef.daviduvel wrote:Gelukkige verjaardag Colossus!
En bedankt allemaal!
492ik weet niet wie het is, maar goed, proficiat Hamegunter !paveman wrote:Congrats Gamehunter! Kom vooral nog weer es langs!
493Hmm, als ik niet oplet dan vergeten we het allemaal!
Marty was jarig op 3 maart! Marty, alsnog van harte gefeliciteerd!
494Oeps! Ik was die dag teveel in gedachten bij de verjaardag van m'n moeder zeker...Sora_Lizard wrote:Hmm, als ik niet oplet dan vergeten we het allemaal!
Een erg verlate gefeliciteerd Marty!! Doe jezelf nog maar een paar 's cadeau!
495Zelfs een weekje later is het nog niet te laat om een verjaardag te wensen, toch?
Gelukkige verjaardag, Marty!
Gelukkige verjaardag, Marty!