hey guys
ik probeer al 2 dagen de nieuwe update van gta 5 te downloaden, maar dat lukt niet.
ik heb al geprobeerd om het te verwijderen de game, en clean instal te doen maar dat werkte ook niet.
hebben jullie tips? ik download vanaf de officiele rockstar website omdat daar mijn licentie code in staat
Re: gta 5 updaten lukt niet
2Welke error krijg je?
Welk systeem?
Rockstar zelf al gecontacteerd?
Ervoor wel al gelukt?
Welk systeem?
Rockstar zelf al gecontacteerd?
Ervoor wel al gelukt?
3Zoals shampi zegt eens rockstar contacteren
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
4was voor PC ik zal wel rockstar een mail sturen
ik kreeg error code 203
ik kreeg error code 203
5Eerste hit wat ik vind, zegt dat je alvast niet de enige bent... En dat was al een oude: https://support.rockstargames.com/hc/en ... h-code-203
Eerste suggestie is een paar dagen te wachten en dan kan het zichzelf fixen.
Tweede suggestie is een extra administrator account maken op Windows en dan je huidige Windows account daar naar switchen. Iets wat ik niet helemaal begreep Maar ik vermoed dat het achterliggend probleem iets te maken heeft met rechten. Kan je alles wat je nodig hebt (game, steam, socialclub app, ... weet ik veel) om te game te starten, een keer starten met Administrator rechten? In het geval van een shortcut rechtsklikken en 'Run as administrator' doen.
Ik geef toe dat ik geen PC-gamer ben maar misschien dat het helpt?
Eerste suggestie is een paar dagen te wachten en dan kan het zichzelf fixen.
Tweede suggestie is een extra administrator account maken op Windows en dan je huidige Windows account daar naar switchen. Iets wat ik niet helemaal begreep Maar ik vermoed dat het achterliggend probleem iets te maken heeft met rechten. Kan je alles wat je nodig hebt (game, steam, socialclub app, ... weet ik veel) om te game te starten, een keer starten met Administrator rechten? In het geval van een shortcut rechtsklikken en 'Run as administrator' doen.
Ik geef toe dat ik geen PC-gamer ben maar misschien dat het helpt?