Veel beterschap met de kat, Elexus!
+++ Vanavond naar Rammstein Paris (concertfilm). Niet dat ik zo'n grote Rammstein-fan ben, maar ik wil wel eens de ervaring van zo'n concertfilm
+++ Mooi weer op deze rustige dag
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6272+ Gisteren opnames meegemaakt van Blokken
- Ben Crabbé is nog erger in het echt dan op TV
+ Interview afgelegd bij StuBru met Vincent Byloo
- Altijd zo weinig slaap tegenwoordig
+ Straks meedoen met het grootste licht van De Standaard in Brussel
- Ben Crabbé is nog erger in het echt dan op TV
+ Interview afgelegd bij StuBru met Vincent Byloo
- Altijd zo weinig slaap tegenwoordig
+ Straks meedoen met het grootste licht van De Standaard in Brussel
6273--- Opnieuw vroeger naar huis van werk omdat ik niet meer kon
--- Barstende hoofdpijn, nek vast, buikpijn en lage rugpijn.
--- Wilde bij thuiskomst gaan slapen in bed, maar de kinderen van de buren besloten om non-stop te huilen/schreeuwen/stampvoeten door het huis. Na een halfuur was er eentje nog steeds aan het huilen en had ik het er wel mee gehad. Dan maar op de bank wat geslapen waar het gehuil niet te horen was.
+/- Morgen naar ziekenhuis, ben benieuwd, maar verwacht nog niet veel.
--- Barstende hoofdpijn, nek vast, buikpijn en lage rugpijn.
--- Wilde bij thuiskomst gaan slapen in bed, maar de kinderen van de buren besloten om non-stop te huilen/schreeuwen/stampvoeten door het huis. Na een halfuur was er eentje nog steeds aan het huilen en had ik het er wel mee gehad. Dan maar op de bank wat geslapen waar het gehuil niet te horen was.
+/- Morgen naar ziekenhuis, ben benieuwd, maar verwacht nog niet veel.
6275Veel zieken hier, beterschap!
+++ Babysitten gisteren was leuk en zeer deftig betaald
+/- Sebiet testafname bij een klas, ben wel zooooo dankbaar dat ik daar binnen mocht, een school vinden voor een stomme taak is super moeilijk!
+++ Babysitten gisteren was leuk en zeer deftig betaald
+/- Sebiet testafname bij een klas, ben wel zooooo dankbaar dat ik daar binnen mocht, een school vinden voor een stomme taak is super moeilijk!
6276+++++++ MINI PINBALL BIJNA FINISHED!
Zie filmken hier zo => http://www.pressxtorevive.com/forum/vie ... 490#p54490
6279+++ Second that!Sora_Lizard wrote:+++ Weekend!
6280nou nouShAmPi wrote:+++++++ MINI PINBALL BIJNA FINISHED!
6281--- Barstende koppijn en de dag moet nog beginnen...
6282--- gisteren opgestaan met koppijn en keelpijn, vandaag nog veel erger... Hopelijk snel beter, gigantisch drukke week voor dd boeg :/
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
6283+++ Eindelijk weekend
--------- Ik begrijp wat onze wastelander heeft gezegd over dat 2e semester van sociaal werk
++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
++++ Daarna met vrienden een verdere bespreking over onze reis
--------- Ik begrijp wat onze wastelander heeft gezegd over dat 2e semester van sociaal werk
++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
++++ Daarna met vrienden een verdere bespreking over onze reis
6284Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
+++ Heerlijk weer
+++ Nog eens leuk gebabysit, al heb ik de kleine niet gezien, die sliep al, maar de hond telt voor kindje twee
+++ Straks gaan gamen bij met0t0
- Het doet toch altijd iets als je hoort van een leeftijdsgenoot die een ouder kwijt raakt, ook al heb je geen band meer met die mensen
6285Ze hebben van die heel lekkere hamburgers. Nu hebben ze een texas mix. Zitten 2 kleine hamburgers tussen (1 met pulled pork), spare ribs, kentucky chicken en sweet potatoes. Maar ik ga ook graag voor de vriendelijkheid van die mensen. Ze komen tegen iedereen iets zeggenW.O.L.F. wrote:Amerikaans? Wat hebben die te bieden? Want Amerikaans eten staat niet bepaald bekend als zeer lekker...Mr.Wolf wrote:++++ Vanavond in dat kleine gezellige Amerikaanse restaurantje gaan eten
+++ Heerlijk weer
+++ Nog eens leuk gebabysit, al heb ik de kleine niet gezien, die sliep al, maar de hond telt voor kindje twee
+++ Straks gaan gamen bij met0t0
- Het doet toch altijd iets als je hoort van een leeftijdsgenoot die een ouder kwijt raakt, ook al heb je geen band meer met die mensen