Re: Trophy Leaderboards

648
Marty wrote:Woeii 22ste van Nederland. (volgens psnprofiles) :lol:
Gefeliciteerd! :Tg:

Dan doe je toch iets goed! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Week 48 Update

649
Completion

Marty haalt deze week toch nipt zijn 8e plaats terug binnen, waardoor Sora_Lizard weer tussen Marty en daviduvel staat
dividedx11 zakt opnieuw net onder 30%

Rarity

paveman stijgt naar de 3e plaats en wint daarmee de zilveren medaille terug; met0t0 stijgt naar de 6e plaats
Sora_Lizard stijgt terug boven de 50% rarity uit, waardoor gamerke1992 en daviduvel stijgen naar de 10e en 11e plaats

KLEINE MEDEDELING

Over 4 weken bestaan de forum trophy leaderboards een jaar, en ik heb besloten er dan zelf mee te stoppen of ten minste de updates zwaar af te bouwen. Wekelijks een half uur werk is niet echt veel, maar de laatste tijd voelde het soms als een verplichting, wat ik niet de bedoeling vind en liever wil vermijden. Daarbij ben ik nu voor het eerst in mijn leven iet of wat professioneel aan een opleiding bezig en heb ik een pak minder tijd.

Zelf zie ik maandelijkse updates misschien nog zitten, als er vraag naar is. Maar misschien is er wel iemand anders of enkele anderen die het binnenkort willen overnemen; in dat geval stel ik voor een "Seizoen 2" topic te maken en eventueel wat dingen te veranderen of op te frissen.

650
Je hebt helemaal gelijk Tjeefkeuh. Super dat je dit het afgelopen jaar hebt gedaan en daarmee terecht de forum member award heb verdiend!
Ik hoop dat er iemand is die het over wil en kan nemen. Ik vind het zelf in ieder geval wel leuk om te zien elke keer.

@ update: muhahahahaha! Ik voorzie de volgende (en wellicht laatste :cry: ) update wel weer een wisseling van de wacht met Kolm. Al is het alleen maar om het leuk te houden :D
Image

651
Inderdaad. Echt super dat je dit doet Tjeefkeuh!!! Opvolging verzekerd met paveman en Kolm :cool: Ik denk dat dit één van de populairste topics is hier!
Image

652
Hoho, ik had het over Rarity NTGSRuler....! Ik heb helaas simpelweg niet genoeg tijd om dit topic er ook nog eens bij te gaan doen, ook al zou ik dat best leuk vinden.
Ik kom al amper toe aan het uitspelen van een review game (Tales of Berseria), laat staan de review zelf en nieuwsberichten etc.

En dan te bedenken dat de 3e koter er tussen nu en 5 weken er wel zal moeten zijn...... :cry: :cry: ;)
Image

653
paveman wrote:Je hebt helemaal gelijk Tjeefkeuh. Super dat je dit het afgelopen jaar hebt gedaan en daarmee terecht de forum member award heb verdiend!
Ik hoop dat er iemand is die het over wil en kan nemen. Ik vind het zelf in ieder geval wel leuk om te zien elke keer.

@ update: muhahahahaha! Ik voorzie de volgende (en wellicht laatste :cry: ) update wel weer een wisseling van de wacht met Kolm. Al is het alleen maar om het leuk te houden :D
ik ga het jaar nog afwerken, dus nog 4 volledige updates. Daarna zie ik wel of er iemand wil overnemen of niet.
En graag gedaan trouwens (behalve toen ik het recentelijk veel te druk had :P)

Edit:

Desnoods haal ik de soorten trophies weg want daar kruipt eigenlijk onredelijk veel tijd in tov de rest.
Last edited by Tjeefkeuh on 05 Apr 2017 17:13, edited 2 times in total.

654
Ik hoop het! En anders maar afwisselen tussen alle leden die het leuk vinden en eventueel maar eens per maand of per paar weken of zo...
Image

656
Goed werk Teef. Succes met de rest dat je doet in uw leven. Dat is idd belangrijker en prioriteit. Die wekelijkse updates hoeven niet perse meer maar een algemeen overzicht in de eerste post blijft leuk.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

657
Zeker te begrijpen beslissing en bedankt voor al uw werk :cool:

Om het over de leaderboards te hebben: yuy, ik ben nog eens ergens gestegen :)

658
Ha Tjeefkeuh, de forumleiding was op de hoogte van je voorgenomen besluit. Dat doet overigens niets af aan het geweldige werk dat je elke week opnieuw verricht hebt. Nu is het afwachten of iemand jouw werkzaamheden wil overnemen voor bijvoorbeeld het volgende jaar.

Met een nieuw seizoen starten is wellicht een goed idee waarbij mogelijk zelfs gekeken kan worden of bepaalde lieden zich überhaupt nog op het forum vertonen! Het afwisselend uitvoeren door een paar mensen dient nader onderzocht te worden daar m.u.v. moderators en administrators niemand de posts van een ander kan aanpassen. En dat is wel cruciaal.

Laat degene die dit werk wil overnemen zich hier melden. Indien het met het idee van Paveman in het achterhoofd, meerdere mensen zijn die het afwisselend willen doen dan vinden we wellicht een oplossing.

Het zou zonde zijn indien het hier ophoudt te bestaan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu