Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6394
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Jij zit toch niet meer aan de UGent?
Ik inderdaad niet meer, maar mijn broer wel. Het gebeurt geregeld dat mijn broer iets moet installeren voor normaal huiswerk en zijn thesis. Maar ze gaan er maar vanuit dat het altijd lukt. Ik moet dan helpen en ik heb al serieus wat moeilijkheden gehad. De laatste installatie komt uit hun luiheid om mijn broer de nodige diensten te geven die hij nodig heeft om zijn thesis te voltooien. Dus moeten we alles zelf doen, terwijl in feite alles kan voorzien worden op school zelf.
Onze ICT-dienst op den FPPW is anders wel super goed, dus raar dat ze geen ondersteuning bieden...

Mr.Wolf wrote:++++ Nog is ne match op Tinder potverdekke
T eerste waar ik aan dacht:
Image
Ik ben er precies niet meer bij :p

+++ Weer een beetje van een taak afgewerkt
--- Zot drukke dag, we moesten naar een school voor een groepsgesprek, was de trein toch wel niet super veel vertraagt zeker! Dan op de terugweg met de auto bijna een botsing, en zo'n groepsgesprek is zwaar, zeker als ze veel door elkaar praten en je twee gesprekken in één kleine ruimte houdt

6395
+++ spaghetti vandaag
+++ fijne (drukke) dag op het werk
+- ben van wacht tot morgenvroeg, dus wie weet toch nog gaan werken vandaag of deze nacht
+++ ik ben weer helemaal into series kijken :)
-+ iets minder zin in gamen daardoor
+++ tot ik waarschijnlijk Tomb Raider in mijn ps4 steek. Maar ga voorlopig eerst nog wat the elder scrolls online spelen, want anders vergeet ik hoe alles werkt. (het nadeel van rpg's. Want als ik het gevoel heb het niet allemaal meer goed te weten, heb ik daar ook geen zin meer in. Zo heb ik de blood & wine DLC van the witcher 3 na bijna een jaar pas gespeeld, waardoor ik veel minder genoot dan als alles nog vers in het geheugen zit.)
Image

6401
--- ugh slaap al twee weken superslecht
-- vandaag moest ik normaal naar de ochtendles maar aangezien ik pas rond half 5 in slaap ben geraakt, heb ik toch maar besloten iets langer te blijven liggen
++ nu wat werken aan thesis dus de voormiddag is niet compleet wasted
++ weekend
-- april is ook alweer ver gepasseerd, op naar mei en dan examens
Image