-- wat een bleh weer om buiten te komen
++ niet veel les vandaag, een uur en een kwartier om exact te zijn
-- ben daarvoor in totaal weg van 13u tot 17u30, pendelen is so much fun
++ morgen alweer dagje thuis
-- donderdag weer voor een uur en een kwart naar Gent, ugh 0.0
++ dadelijk een soepje drinken en ondertussen wat studeren
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6392Welkom terug, Stany en Eddy!
+++ Rain is een mooie game
--- Raar wisselvallig weer
+++ Zus is terug naar school, dus heb ik weer rust in huis
+++ Rain is een mooie game
--- Raar wisselvallig weer
+++ Zus is terug naar school, dus heb ik weer rust in huis
6393++++ Nog is ne match op Tinder potverdekke
++++++ Eerste taak teruggekregen (filosofie). 13/20 Best wel blij mee
6394Onze ICT-dienst op den FPPW is anders wel super goed, dus raar dat ze geen ondersteuning bieden...Captain Witwicky wrote:Ik inderdaad niet meer, maar mijn broer wel. Het gebeurt geregeld dat mijn broer iets moet installeren voor normaal huiswerk en zijn thesis. Maar ze gaan er maar vanuit dat het altijd lukt. Ik moet dan helpen en ik heb al serieus wat moeilijkheden gehad. De laatste installatie komt uit hun luiheid om mijn broer de nodige diensten te geven die hij nodig heeft om zijn thesis te voltooien. Dus moeten we alles zelf doen, terwijl in feite alles kan voorzien worden op school zelf.W.O.L.F. wrote:Jij zit toch niet meer aan de UGent?
T eerste waar ik aan dacht: Ik ben er precies niet meer bijMr.Wolf wrote:++++ Nog is ne match op Tinder potverdekke
+++ Weer een beetje van een taak afgewerkt
--- Zot drukke dag, we moesten naar een school voor een groepsgesprek, was de trein toch wel niet super veel vertraagt zeker! Dan op de terugweg met de auto bijna een botsing, en zo'n groepsgesprek is zwaar, zeker als ze veel door elkaar praten en je twee gesprekken in één kleine ruimte houdt
6395+++ spaghetti vandaag
+++ fijne (drukke) dag op het werk
+- ben van wacht tot morgenvroeg, dus wie weet toch nog gaan werken vandaag of deze nacht
+++ ik ben weer helemaal into series kijken
-+ iets minder zin in gamen daardoor
+++ tot ik waarschijnlijk Tomb Raider in mijn ps4 steek. Maar ga voorlopig eerst nog wat the elder scrolls online spelen, want anders vergeet ik hoe alles werkt. (het nadeel van rpg's. Want als ik het gevoel heb het niet allemaal meer goed te weten, heb ik daar ook geen zin meer in. Zo heb ik de blood & wine DLC van the witcher 3 na bijna een jaar pas gespeeld, waardoor ik veel minder genoot dan als alles nog vers in het geheugen zit.)
+++ fijne (drukke) dag op het werk
+- ben van wacht tot morgenvroeg, dus wie weet toch nog gaan werken vandaag of deze nacht
+++ ik ben weer helemaal into series kijken
-+ iets minder zin in gamen daardoor
+++ tot ik waarschijnlijk Tomb Raider in mijn ps4 steek. Maar ga voorlopig eerst nog wat the elder scrolls online spelen, want anders vergeet ik hoe alles werkt. (het nadeel van rpg's. Want als ik het gevoel heb het niet allemaal meer goed te weten, heb ik daar ook geen zin meer in. Zo heb ik de blood & wine DLC van the witcher 3 na bijna een jaar pas gespeeld, waardoor ik veel minder genoot dan als alles nog vers in het geheugen zit.)
6396Tinder ? yakkes....Mr.Wolf wrote:++++ Nog is ne match op Tinder potverdekke
6397--- In Veendam is een appartement ontploft. Ik heb de dreun zelfs in mijn dorp gehoord.
6398+++ Persona 5
--- Om 10 uur wakker gebeld worden als je er maar om 7u in zat is niet cool
--- Niet meer kunnen slapen
--- Doodmoe @ work
+++ Koffie
--- Om 10 uur wakker gebeld worden als je er maar om 7u in zat is niet cool
--- Niet meer kunnen slapen
--- Doodmoe @ work
+++ Koffie
6399Dat is een nachtsessie Persona geworden dan?
++++++ Ajax bereikt halve finales UEL!
--- wel erg slechte wedstrijd
+/- het wordt nu wel erg spannend: komt eerst de 100ste platinum of eerst het 3de kind??
-- de trophies van de Vita die blijkbaar niet synchroniseren... Als ik maar niet van alles opnieuw hoef te doen...
++++++ Ajax bereikt halve finales UEL!
--- wel erg slechte wedstrijd
+/- het wordt nu wel erg spannend: komt eerst de 100ste platinum of eerst het 3de kind??
-- de trophies van de Vita die blijkbaar niet synchroniseren... Als ik maar niet van alles opnieuw hoef te doen...
6401--- ugh slaap al twee weken superslecht
-- vandaag moest ik normaal naar de ochtendles maar aangezien ik pas rond half 5 in slaap ben geraakt, heb ik toch maar besloten iets langer te blijven liggen
++ nu wat werken aan thesis dus de voormiddag is niet compleet wasted
++ weekend
-- april is ook alweer ver gepasseerd, op naar mei en dan examens
-- vandaag moest ik normaal naar de ochtendles maar aangezien ik pas rond half 5 in slaap ben geraakt, heb ik toch maar besloten iets langer te blijven liggen
++ nu wat werken aan thesis dus de voormiddag is niet compleet wasted
++ weekend
-- april is ook alweer ver gepasseerd, op naar mei en dan examens
6402Voor het kind opnieuw beginnen vind ik geen enkel probleem, zoals je weet!Sora_Lizard wrote:??? Voor de Vita of het kind?
6403--- Ik haat, haat, haat die ongelofelijke berg taken
6404++++ Tis weekend mannekes
--------- Toch wel veel schoolwerk
++ Het einde van ons project op school dat we in de bib moeten doen, loopt op z'n einde
--------- Toch wel veel schoolwerk
++ Het einde van ons project op school dat we in de bib moeten doen, loopt op z'n einde
6405+++ weekend
+++ maandag vrij gevraagd, waardoor ik 5 dagen thuis zou zijn
--- maar de kans dat ik mijn overuren mag opnemen is eerder klein
+++ maandag vrij gevraagd, waardoor ik 5 dagen thuis zou zijn
--- maar de kans dat ik mijn overuren mag opnemen is eerder klein