Re: PlayStation VR

151
paveman wrote:
Gamefreak wrote:hier komt wijselijk geen verdere reactie op ....
Hahaha! Maar ja: je opmerking is ook volledig juist en valt verder niets meer aan toe te voegen! :D
ofwel is de rest van het forum op ons na dan, zwaar aan het nadenken over wat die onnozele hansworst Freakmans nu weer aan het bekokstoven is :idea:

Re: PlayStation VR

152
Ondertussen is er ook een update geweest om 3d films te bekijken via je vr headset. Heb een stukje van Gods of Egypt gekeken en dat zag er wel redelijk uit. Alleen is het handig om zonder ondertiteling te kijken. Het kan wel maar voor mij zelf niet echt een aanrader.

Hieronder nog even 2 filmpjes van mij met vr game. Helaas voor jullie is het niet zo spannend om te zien denk ik. Maar in vr wel heel erg cool


Image

Re: PlayStation VR

153
Ziet er allemaal wel leuk uit :) Gebruikt ge de PS VR veel?

Ik heb nog altijd geen behoefte in VR. Alleen voor racegames met mijn stuur lijkt het mij wel heel interessant, maar ik kan de kost er nu eventjes niet bij hebben.

Re: PlayStation VR

154
Afgelopen tijd niet echt. Waren veel andere games uitgekomen die geen vr hebben. Wil nog wel altijd Resident Evil 7 hebben.
Is wel de bedoeling dat ik het weer meer ga gebruiken, maar soms te lui om alle kabels weer aan te sluiten (zijn er maar 2, maar das een detail :shh: )
Image

Re: PlayStation VR

157
Marty wrote:Vind ik niet zon probleem. Ik gebruik mn Sony Wireless stereo 2.0 headset :music:
Lukt dat handig om dat erover te krijgen? Want toen ik de PS VR eens ging testen, waren het niet zulke sterk aansluitende koptelefoons die helemaal over de oren gingen, als ik het mij toch goed herinner. Ik vond het toestel in het algemeen wel heel comfortabel, dus da's al goed :)

Re: PlayStation VR

159
met0t0 wrote:
Marty wrote:Vind ik niet zon probleem. Ik gebruik mn Sony Wireless stereo 2.0 headset :music:
Lukt dat handig om dat erover te krijgen? Want toen ik de PS VR eens ging testen, waren het niet zulke sterk aansluitende koptelefoons die helemaal over de oren gingen, als ik het mij toch goed herinner. Ik vond het toestel in het algemeen wel heel comfortabel, dus da's al goed :)
Dat is bij mij geen probleem. Past goed. Je kunt namelijk bij de Sony Wireless headset ook de de dingen die over je oren gaat (geen idee hoe dat heet) ook verstellen
Image

Re: PlayStation VR

161
gamerke1992 wrote:Ik wacht wel tot er ooit eens een VR uitkomt die draadloos is :D
Dat gaat nog niet voor direct worden... Draadloos video doorsturen aan een bij voorkeur hoge framerate en resolutie en dan nog eens zonder gestotter en zo weinig mogelijk input lag zodat het speelbaar blijft... Oh ja, en nog betaalbaar ook als het kan... Ik zie het nog niet zo heel snel gebeuren.
Ik denk dat ze eerst de technologie met draad verder zullen moeten verbeteren. Het is nu al knap wat kan, maar er is ook nog veel ruimte voor verbetering.
Image

Re: PlayStation VR

162
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik wacht wel tot er ooit eens een VR uitkomt die draadloos is :D
Dat gaat nog niet voor direct worden... Draadloos video doorsturen aan een bij voorkeur hoge framerate en resolutie en dan nog eens zonder gestotter en zo weinig mogelijk input lag zodat het speelbaar blijft... Oh ja, en nog betaalbaar ook als het kan... Ik zie het nog niet zo heel snel gebeuren.
Ik denk dat ze eerst de technologie met draad verder zullen moeten verbeteren. Het is nu al knap wat kan, maar er is ook nog veel ruimte voor verbetering.
Dan zal ik nog wat geduld hebben :)
Image

Re: PlayStation VR

163
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:
gamerke1992 wrote:Ik wacht wel tot er ooit eens een VR uitkomt die draadloos is :D
Dat gaat nog niet voor direct worden... Draadloos video doorsturen aan een bij voorkeur hoge framerate en resolutie en dan nog eens zonder gestotter en zo weinig mogelijk input lag zodat het speelbaar blijft... Oh ja, en nog betaalbaar ook als het kan... Ik zie het nog niet zo heel snel gebeuren.
Ik denk dat ze eerst de technologie met draad verder zullen moeten verbeteren. Het is nu al knap wat kan, maar er is ook nog veel ruimte voor verbetering.
Dan zal ik nog wat geduld hebben :)
pak in 2035....

Re: PlayStation VR

165
Voor mij dé reden om er nooit aan te beginnen, billie: hier was ik al enorm bang voor. Als ik al misselijk wordt bij het spelen van HalfLife, Mirror's Edge en zelfs een wat 'rustigere' game als Portal (natuurlijk van dezelfde makers als eerstgenoemde), heb ik niet de illusie dat bij VR alles appeltje/eitje zal zijn.

Enorm balen dat je jouw geliefde No Man's Sky nu niet (veel) in VR zal kunnen spelen. Of in ieder geval: niet relaxed... :(
Image