Ik duim meeElexus wrote:Update: Fenna blijkt blind te zijn aan 1 oog door een interne bloeding. Morgen wordt een bloedtest gedaan om te zien of er sprake is van kanker of andere ziektes. De dierenarts geeft haar toch nog wat hoop op verbetering dus laat ons hopen dat ze erdoor komt...
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6572JAC in HerentalsMr.Wolf wrote:Waar ben je stage aan het doen?The Wastelander wrote:++++++/- Nog maar 3 weken stage en ik ben hopelijk afgestudeerd als Maatschappelijk Werker!
@Elexus
Oh nee, ik hoop toch nog mee op het beste...
6573@Elexus: Sterkte!
+++ Het lijkt erop dat ik wat mensen heb gevonden voor Medal of Honor Warfighter online te doen. Nog 2 trophies die bijna onmogelijk zijn in mijn eentje en daarna is het vooral een lange grind die ik desnoods nog in mijn eentje kan doen.
--- Buikje doet lastig waardoor ik niet kan slapen
+++ Het lijkt erop dat ik wat mensen heb gevonden voor Medal of Honor Warfighter online te doen. Nog 2 trophies die bijna onmogelijk zijn in mijn eentje en daarna is het vooral een lange grind die ik desnoods nog in mijn eentje kan doen.
--- Buikje doet lastig waardoor ik niet kan slapen
6574+++ Topweekend gehad
+++ Limburgse vriendelijkheid
--- 2 dagen zonder kids deed toch raar
+++ Donderdag feestdag dus dan is het kalm op't werk dan
--- Verdikt van lekker te eten in Limburg
+++ Terug konijnenvoer eten dus de komende weken
PS: Sterkte met uw poes Elexus :'(
+++ Limburgse vriendelijkheid
--- 2 dagen zonder kids deed toch raar
+++ Donderdag feestdag dus dan is het kalm op't werk dan
--- Verdikt van lekker te eten in Limburg
+++ Terug konijnenvoer eten dus de komende weken
PS: Sterkte met uw poes Elexus :'(
6575Ahzo, ik was toch aan het twijfelen om eventueel nog over te schakelen van scw naar mw of madThe Wastelander wrote:JAC in HerentalsMr.Wolf wrote:Waar ben je stage aan het doen?The Wastelander wrote:++++++/- Nog maar 3 weken stage en ik ben hopelijk afgestudeerd als Maatschappelijk Werker!
@Elexus
Oh nee, ik hoop toch nog mee op het beste...
6576+++ Thesis van mijn collage is ingediend
+++ Citroenijsthee maken
+++ Citroenijsthee maken
6577--- Koppijn
--- Weinig geslapen
--- Flash SE 3 zit erop
--- Beetje crappy einde vond ik
+++ Airco
--- Weinig geslapen
--- Flash SE 3 zit erop
--- Beetje crappy einde vond ik
+++ Airco
6578+++ Leuk feestje gisteren
--- Jammer dat ik niet mag dansen
--- Zit achter met studeren en natuurlijk is het net nu hittegolf
--- Jammer dat ik niet mag dansen
--- Zit achter met studeren en natuurlijk is het net nu hittegolf
6579---- uuuugh bende friggin' ambetanterikken. Ge helpt iemand éénmaal met iets, zit die nu constant mij lastig te vallen omdat em 'werkstudent' is en niks heeft van nota's en voor elke scheet hulp moet vragen en blabla, for fuck's sake
-- ik ben dan weer te braaf om die persoon te blokken of te negeren ma mensenlief, ik jaag mij er in op
-- ondertussen zie ik wel dat em allemaal dinges liked of 'geïnteresseerd' is voor een feestje hier en een feestje daar, man toch
-/+ ons Fenna (is trouwens een hond en geen kat Stany ) is lichtjes verbeterd maar blijft toch zwaar ademhalen, geen idee hoe het verder zal gaan
-- de warmte helpt dat beestje natuurlijk ook niet vooruit
++ net sollicitatie doorgestuurd voor een job als referendaris, ik denk niet dat ik word gekozen maar eens proberen kan geen kwaad denk ik
-- echt geen zin in studeren vandaag
-- niks geslapen vannacht door... VOGELS, omg als er hier nog zo 1 pluimding begint te twieteren aan mijn venster, gooi ik mijn katana van FACTS ernaartoe
-- kmoest dan nog eens opstaan omdat ik verschrikkelijke dorst had en geen water bijhad
++ voor de rest is alles ok hoor
-- ik ben dan weer te braaf om die persoon te blokken of te negeren ma mensenlief, ik jaag mij er in op
-- ondertussen zie ik wel dat em allemaal dinges liked of 'geïnteresseerd' is voor een feestje hier en een feestje daar, man toch
-/+ ons Fenna (is trouwens een hond en geen kat Stany ) is lichtjes verbeterd maar blijft toch zwaar ademhalen, geen idee hoe het verder zal gaan
++ net sollicitatie doorgestuurd voor een job als referendaris, ik denk niet dat ik word gekozen maar eens proberen kan geen kwaad denk ik
-- niks geslapen vannacht door... VOGELS, omg als er hier nog zo 1 pluimding begint te twieteren aan mijn venster, gooi ik mijn katana van FACTS ernaartoe
-- kmoest dan nog eens opstaan omdat ik verschrikkelijke dorst had en geen water bijhad
6580--- De laatste weken zijn veel te druk, 'k heb de werklast van mijn laatste taken toch serieus onderschat
--- De duiven die mijn dakramen als glijbaan gebruiken... Net nu ik eens een nacht goed wou slapen, waren ze er de hele tijd van aan het glijden en terug op aan het kruipen. Klinkt niet speciaal, maar dat maakt gigantisch veel lawaai met hun nagels daarop
--- Mensen in de straat die om 8u vanochtend hun afbraakwerken begonnen en er om 10u mee gestopt zijn. Ideaal moment om zoveel lawaai te maken...
+++ Maar voor de rest binnenkort terug iets meer vrije tijd in het vooruitzicht
--- De duiven die mijn dakramen als glijbaan gebruiken... Net nu ik eens een nacht goed wou slapen, waren ze er de hele tijd van aan het glijden en terug op aan het kruipen. Klinkt niet speciaal, maar dat maakt gigantisch veel lawaai met hun nagels daarop
--- Mensen in de straat die om 8u vanochtend hun afbraakwerken begonnen en er om 10u mee gestopt zijn. Ideaal moment om zoveel lawaai te maken...
+++ Maar voor de rest binnenkort terug iets meer vrije tijd in het vooruitzicht
6581@Elexus: Je klinkt helemaal 'blokperiode' Veel succes ermee!
6582@Elexus: sterkte met je beestje
--- Eergisteren in de avond lag de spaghetti zwaar op mijn maag, wat duidelijk was toen ik gisteren geen last van mijn maag had van het avondeten...
--- Daardoor ook mega slecht geslapen...
--- Ik heb toch liever die vrieskou, hoor...
+++ Nog 36 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 47 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 90 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 145 dagen voor South Park TFBH CE
Colossus wrote:+++ zo fijn dat onze captain het aftellen bij hou van Crash , ik kan niet wachten!
--- Eergisteren in de avond lag de spaghetti zwaar op mijn maag, wat duidelijk was toen ik gisteren geen last van mijn maag had van het avondeten...
--- Daardoor ook mega slecht geslapen...
--- Ik heb toch liever die vrieskou, hoor...
+++ Nog 36 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 47 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 90 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 145 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
6583Ik begin al bang te krijgen van uElexus wrote:---- uuuugh bende friggin' ambetanterikken. Ge helpt iemand éénmaal met iets, zit die nu constant mij lastig te vallen omdat em 'werkstudent' is en niks heeft van nota's en voor elke scheet hulp moet vragen en blabla, for fuck's sake
6584+++ zalig feestje gehad gisteren
--- wel niet veel geslapen en koppijn daardoor vandaag
+++ straks op restaurant
--- wel niet veel geslapen en koppijn daardoor vandaag
+++ straks op restaurant
6585+++ Joepie, eerste review staat online
+++ Lekker weertje
--- Beetje te warm naar mijn goesting
+++ Lunar Silver Star Harmony eindelijk eens deftig beginnen spelen :o
@Elexus: veel beterschap voor de hond
+++ Lekker weertje
--- Beetje te warm naar mijn goesting
+++ Lunar Silver Star Harmony eindelijk eens deftig beginnen spelen :o
@Elexus: veel beterschap voor de hond