Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6586
Elexus wrote:-/+ ons Fenna (is trouwens een hond en geen kat Stany ;)) is lichtjes verbeterd maar blijft toch zwaar ademhalen, geen idee hoe het verder zal gaan
-- de warmte helpt dat beestje natuurlijk ook niet vooruit
Bij Tom & Co (en waarschijnlijk ook bij andere dierenwinkels) kan je zo matten kopen die je kan vullen met water om de hond af te koelen, misschien geen slecht idee? Honden vergeten soms ook te drinken, dus af en toe wijzen op water :)

-- Warm, gelukkig is studeren stilzitten, nadeel is dat er zoveel wind is dat ik eigenlijk mijn raam dicht zou moeten doen, maar dan stik ik :(
--- Ik haat dit vak, ben tegen heel het vakgebied en dan is studeren wel extra lastig :(

6588
--- Chaos...
--- Overal witte pluisjes...
--- Moeilijkheden om mijn meest favoriete series te volgen...

+++ Nog 35 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 46 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 89 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 144 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6589
Mr.Wolf wrote:-------- Pfffff, examens nog niet begonnen, en ik ben ze al kotsbeu :P
+++ Al een geluk da psychopathologie nog meevalt om te leren
----- Wel direct de dag erna het volgende examen
I DEMAND THE GROTE HOLIDAY
I know how you feel...

Ot:

-- ook de examens al beu zucht :p
-- vak waaraan ik nu bezig ben is interessant, maar ook super technisch en langdradig, pfff
-- kvrees er wat voor dat ik dat op 2 dagen ga kunnen herhalen tijdens de examens...
++ eerste examen is normaal een vrij gemakkelijke dus da's chill
-- 3 examens in 1 week, Joy oh joooooy *doet dansje*
++ auto gewassen
-- tligt alweer vol mee vuiligheid van de bomen -_-
-- mijn rug doet zeer van steeds voorovergebogen te zitten...
-- ik kan me al niet meer herinneren wnr ik nog eens gegamed heb en heb er ook vaak geen zin meer in atm
-- verschillende dingen van eten vervallen vandaag dus tis wegsmijten of volproppen :O
Image

6590
Elexus wrote: -- verschillende dingen van eten vervallen vandaag dus tis wegsmijten of volproppen :O
++ Afhankelijk van wat het is zou kunnen overwegen er een smakelijk soepje van te koken met een bouillonblokje. Met dit weer een welkome aanvulling bij vochtverlies en wat over is kun je alsnog invriezen voor later. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

6591
Sora_Lizard wrote:
Elexus wrote: -- verschillende dingen van eten vervallen vandaag dus tis wegsmijten of volproppen :O
++ Afhankelijk van wat het is zou kunnen overwegen er een smakelijk soepje van te koken met een bouillonblokje. Met dit weer een welkome aanvulling bij vochtverlies en wat over is kun je alsnog invriezen voor later. ;)
Too much work so volproppen it was. :D
Image

6593
W.O.L.F. wrote:--- Bang dat ik ernniet ga geraken voor mijn examen
-- De warmte helpt niet
+ Kon nog erger zeker?
Ken dat gevoel. Blijven doorzetten. Of een berekende beslissing maken. Zo moest ik soms examens in tweede zit doen om er zeker van te zijn dat ik tijd genoeg had voor examens te voltooien in eerste zit. Als je blijft doorzetten, probeer het dan zo comfortabel mogelijk te maken in dit weer, zo veel mogelijk variabelen verwijderen m.a.w. En je kan je zelf dan ook niks kwalijk nemen want je hebt je best gedaan en dat is al wat je uiteindelijk moet doen. Examens stellen in feite niet veel voor want het zijn momentopnames. Succes.

+++ Dit weekend F1
--- Gisteren een "verloren dagje" gehad...

+++ Nog 34 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 45 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 88 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 143 dagen voor South Park TFBH CE

6594
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Bang dat ik ernniet ga geraken voor mijn examen
-- De warmte helpt niet
+ Kon nog erger zeker?
Ken dat gevoel. Blijven doorzetten. Of een berekende beslissing maken. Zo moest ik soms examens in tweede zit doen om er zeker van te zijn dat ik tijd genoeg had voor examens te voltooien in eerste zit. Als je blijft doorzetten, probeer het dan zo comfortabel mogelijk te maken in dit weer, zo veel mogelijk variabelen verwijderen m.a.w. En je kan je zelf dan ook niks kwalijk nemen want je hebt je best gedaan en dat is al wat je uiteindelijk moet doen. Examens stellen in feite niet veel voor want het zijn momentopnames. Succes.
Maar ge hebt toch nooit een vak werkelijk 'laten vallen' als in: gwn niks voor geleerd en niet naar het examen gegaan? Da's imo geen goede actie. Ik ben tot hiertoe al 2x geslaagd voor vakken waarvoor ik weinig tot niks had geleerd (tijdsgebrek) maar louter op eigen kennis heb ik het toch gered. Trouwens, het feit dat je voor zulke examens (die je ingerekend hebt om in 2de zit te doen) amper stress hebt, helpt de concentratie enorm. :p Door kalm te blijven, kon ik veel helderder nadenken dan ik normaal doe bij 'echte' examens. Maar in kort: ik zou nooit of te nimmer een examen 'laten schieten', ook al kent ge het niet goed... Uiteraard kunt ge wel prioriteiten stellen in welke vakken ge beter gaat leren, dat doe ik ook.

Ot:

++ het makkelijkere vak gaat goed vooruit
++ in huis is het lekker fris
-- hondjes hebben het nog steeds super warm en dan liggen ze nog eens pal in de zon ook
++ 50 pagina's achter de kiezen
-- nog 100 te gaan :p
++ tgaat redelijk vlot
++ Hearthstone spelen als pauzekes
+/- morgen komen de ouders terug van vakantie => positief: dan is al het huishoudelijk werk en de nursing van mijn zieke hond niet voor mij alleen meer maar negatief: sowieso duurt het niet lang voor het weer spel is en dat ze beginnen te zagen en doen
Image

6598
Een vak laten vallen doe ik nooit, het is eigenlijk eerder omdat ik zelf de cursus wil lezen en pas maandag herhalen met de samenvatting van de richting. Comfortabel maken lukt niet echt, mijn moeder is 'in to bodyshaming' en daarmee vermijd ik beneden (in de koelte) zijn, dus zit ik boven heel stil en met mijn licht gekoelde ice-tea (die van de dille en kamille is een aanrader!) :)

+ Vandaag valt de warmte al veel beter mee, gewoon netjes stil zitten en hopen op af en toe een briesje door het huis

6599
++ Mijne psychopathologie zal wel lukken voor morgen hoop ik. Ik heb zelfs de film gezien waarover ze misschien een vraag kan stellen. Enkel vandaag nog eens nakijken.
-------- De dag erna direct het volgende examen van organisatiekunde enzo. Is echt maar een heel raar vak. De meeste theorie is zo precies van die hippie dippie bullshit waarover de perfecte organisatie wordt voorgesteld. Met andere woorden: ik ga nog een keer mijn stageplaats helemaal afkraken.
--------- IK HAAT MONDELINGE EXAMENS
Image

6600
Mr.Wolf wrote:--------- IK HAAT MONDELINGE EXAMENS
Ik haatte alles wat een mondelinge prestatie vereistte voor punten :P
W.O.L.F. wrote:Een vak laten vallen doe ik nooit, het is eigenlijk eerder omdat ik zelf de cursus wil lezen en pas maandag herhalen met de samenvatting van de richting. Comfortabel maken lukt niet echt, mijn moeder is 'in to bodyshaming' en daarmee vermijd ik beneden (in de koelte) zijn, dus zit ik boven heel stil en met mijn licht gekoelde ice-tea (die van de dille en kamille is een aanrader!)
"Vallen" is zo'n lelijk woord. "Verplaatsen" klinkt beter :)
Wel, je probeert het toch voor jezelf om zoveel mogelijk comfortabel te maken. Ik moest ook met andere zaken rekening houden waardoor ik niet op de meest comfortabele manier kon studeren.
Elexus wrote:Maar ge hebt toch nooit een vak werkelijk 'laten vallen' als in: gwn niks voor geleerd en niet naar het examen gegaan? Da's imo geen goede actie. Ik ben tot hiertoe al 2x geslaagd voor vakken waarvoor ik weinig tot niks had geleerd (tijdsgebrek) maar louter op eigen kennis heb ik het toch gered. Trouwens, het feit dat je voor zulke examens (die je ingerekend hebt om in 2de zit te doen) amper stress hebt, helpt de concentratie enorm. Door kalm te blijven, kon ik veel helderder nadenken dan ik normaal doe bij 'echte' examens. Maar in kort: ik zou nooit of te nimmer een examen 'laten schieten', ook al kent ge het niet goed... Uiteraard kunt ge wel prioriteiten stellen in welke vakken ge beter gaat leren, dat doe ik ook.
Ieder zijn studieroute en opleiding is natuurlijk anders, dus ja, ik heb al die beslissing moeten nemen. En als dit gebeurde was het maximum dat ik eruit haalde even kijken naar de examenvragen en dan blanco afgeven. En ik was toen niet de enige hoor :D Ik heb altijd het uiterste er proberen uithalen, maar soms ging dat gewoon niet en moest ik prioriteiten stellen door vakken voorrang te geven etc.

+++ Heel eventjes mijn zorgen vergeten met FFXV en afleveringen van Hawaii Five-O
--- De ene dag slaap ik goed, de andere dag wordt ik miserabel wakker...
+ Verrast door mezelf dat ik goed kan omspringen met de hitte. Welke factor die daarvoor zorgt weet ik wel nog niet...

+++ Nog 32 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 43 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 86 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 141 dagen voor South Park TFBH CE