Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6606
--- Wat een hitte vandaag :dizzy:
+++ Terug Mass Effect Andromeda verder gedaan, zat nog maar in het begin een paar weken geleden
+++ Vond het fijn maar het is iid anders :/
+++ Fantastic Beasts gezien, goeie film :eek:
+++ Bijna 10 kilo afgevallen door veel groentjes te eten en geen tot weinig koolhydraten
--- Ik mis brood, en kaas, en koekjes, en frituurtroep, en hamburgers ... :shhhh:
+++ Is gelukkig maar voor ff ;)
--- Al komt de kip/vis groentencombo wel mijn oren uit
+++ Snoeptomaatjes zijn awesome!! :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

6608
Sora_Lizard wrote:- - - ze zijn me in vochtige watten aan het inpakken . . . :(
How come?
@studietopic praat: ik leerde nooit, maar ging wel naar ALLE examens. Zo pakte ik op 90% al een voldoende en hoefde ik niet onnodig veel te doen (wat ik vervolgens bij de herkansing alsnog niet deed... *shame*). Mijn (niet aan te raden) credo was dan ook: waarom veel doen als je het ook met minder kunt halen?
Ik ging natuurlijk wel naar zo goed als alle lessen, waardoor veel van de kennis al paraat was.
Image

6609
Elexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
Veel beterschap ;)

@ Sora: Oei, wat is er aan de hand (of ergens anders aan je lichaam)?

OT:
+++++ Leerkracht zei op het einde van mijn mondeling dat ik het goed had gedaan. Is wel een tof madammeke
++ Nu nog 3 dagen tot het volgende examen. Terug wat rest deze avond
++++ Damn, die seizoensfinale van Arrow...
Image

6610
Elexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed
Gelijk die reclame van zo'n groen vies monster die zo op iemand zijn borstkas springt in zijn bed? :)
paveman wrote:@studietopic praat: ik leerde nooit, maar ging wel naar ALLE examens. Zo pakte ik op 90% al een voldoende en hoefde ik niet onnodig veel te doen (wat ik vervolgens bij de herkansing alsnog niet deed... *shame*). Mijn (niet aan te raden) credo was dan ook: waarom veel doen als je het ook met minder kunt halen?
Ik ging natuurlijk wel naar zo goed als alle lessen, waardoor veel van de kennis al paraat was.
Da vond ik altijd wel straf, dat iemand zoveel kon opsteken door enkel al naar lessen te gaan. Ik ging naar elke les maar de kennis kwam pas later :P
ShAmPi wrote:Ik heb al vakken laten vallen
Moest ik altijd opstaan en naar school gaan om te tekenen dat ik pro forma indiende...
Yep, dat was ook bij mij pro forma, al moest ik geloof ik niet speciaal daarvoor tekenen, denk ik.

+++ Guardians of the Galaxy tekenfilmreeks
+++ Prutsen met Excel

+++ Nog 31 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 42 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 85 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 140 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6612
Elexus wrote:
daviduvel wrote:Pffft ben ik blij dat ik van die examens verlost ben. De 2,5 maanden vakantie die ik niet meer heb gaat wel tegensteken :P
Heb ik ook nooit gehad hoor. Altijd gaan werken. ;)
Ik ook hoor. Anders verveel ik me te snel :P

++ Sollicitatie bij justitie zit in een versnelling. Zal wel te maken hebben met het feit dat het gerechtelijk verlof over een maand begint :P
-- Moet daarom drie keer kort achter elkaar voor ongeveer een uurtje naar Antwerpen. De heen- en terugreis samen is al 3 uur :cry:
Image

6614
Kolm wrote:@daviduvel: Ik hoop dat de eigenlijke job iets dichter bij huis is? :dizzy:

--- Nekpijn, koppijn en duf, waarschijnlijk door de airco op de zaak.
--- Zou graag nog eens zo'n grote vakantie als op de hogeschool hebben! Ruim 2,5 maanden doen waar je zin in hebt en geen zorgen over herexamens ofzo. :love:
Voor de functies waar ik nog proeven voor moet afleggen jammer genoeg niet. De combinatie bus + tram brengt me op 1,5 uur in het Justitiepaleis. Met de auto is het maar afwachten wanneer ik zou aankomen. Want het gaat elke ochtend traag op de E34 richting Antwerpen hoor ik op de radio :P
Image

6615
E34 is inderdaad een drama, ook heel vaak ongevallen. Trein geen optie?

--- Rayman Legends gaat nog eeuwen duren met die daily challenges... Haal bijna altijd wel zilver of goud, maar toch... diamond gaat hem nooit worden xD Ach ja, paar maanden goed volhouden om elke dag heel even daaraan te besteden en dan moet het wel lukken.
+/- Medal of Honor Warfighter online eindelijk ook verder mee aan het gaan, hopelijk vind ik snel mensen voor de apache en MVP trophy. Daarnaast nog een enorme grind, maar dat moet wel lukken.
Image