Organisatiekunde is nogwel chill inderdaad! Oppassen voor structuur gericht werken tho. Dat was mijn enige 10 in heel de opleiding!Mr.Wolf wrote:Veel beterschapElexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
@ Sora: Oei, wat is er aan de hand (of ergens anders aan je lichaam)?
OT:
+++++ Leerkracht zei op het einde van mijn mondeling dat ik het goed had gedaan. Is wel een tof madammeke
++ Nu nog 3 dagen tot het volgende examen. Terug wat rest deze avond
++++ Damn, die seizoensfinale van Arrow...
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
182Zo dat projectmatig gedeelte zou nog wel moeten lukken denk ik, maar ik heb wel wa bang voor dat eerste gedeelte...The Wastelander wrote:Organisatiekunde is nogwel chill inderdaad! Oppassen voor structuur gericht werken tho. Dat was mijn enige 10 in heel de opleiding!Mr.Wolf wrote:Veel beterschapElexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
OT:
+++++ Leerkracht zei op het einde van mijn mondeling dat ik het goed had gedaan. Is wel een tof madammeke
FAAR heb ik ook altijd wel wat schrik voor
183Van wie hebde FAAR?Mr.Wolf wrote:Zo dat projectmatig gedeelte zou nog wel moeten lukken denk ik, maar ik heb wel wa bang voor dat eerste gedeelte...The Wastelander wrote:Organisatiekunde is nogwel chill inderdaad! Oppassen voor structuur gericht werken tho. Dat was mijn enige 10 in heel de opleiding!Mr.Wolf wrote:Veel beterschapElexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
OT:
184De JonathanThe Wastelander wrote:Van wie hebde FAAR?Mr.Wolf wrote:Zo dat projectmatig gedeelte zou nog wel moeten lukken denk ik, maar ik heb wel wa bang voor dat eerste gedeelte...The Wastelander wrote:Organisatiekunde is nogwel chill inderdaad! Oppassen voor structuur gericht werken tho. Dat was mijn enige 10 in heel de opleiding!Mr.Wolf wrote:Veel beterschapElexus wrote:----- vannacht heeft er een vies virus mij bekropen en nu voel ik mij echt niet goed :/
OT:
185Ah super chille gast, had ik ook les van int eerste.Mr.Wolf wrote: De Jonathan
186Haha ja, ook constant het ene grapje na het andere in die leergroepen (soms doen we misschien wat grof, ma goe)The Wastelander wrote:Ah super chille gast, had ik ook les van int eerste.Mr.Wolf wrote: De Jonathan
Re: Studeer-topic
187Waar studeren jullie eigenlijk?
Ik blijf binnen op mijn kamer, vooral omdat mijn moeder altijd thuis is...
188Als ik geen internet toestanden nodig heb, soms buiten, en anders probeer ik het altijd in de living.W.O.L.F. wrote:Waar studeren jullie eigenlijk?
189Storen uw mede huisgenoten dan niet?Mr.Wolf wrote:Als ik geen internet toestanden nodig heb, soms buiten, en anders probeer ik het altijd in de living.W.O.L.F. wrote:Waar studeren jullie eigenlijk?
Ik verkies de hitte boven moeten studeren met mijn moeder erbij....
190Ik moet vandaag voor het werk een 'examen' gaan afleggen. Dan testen ze al mijn kennis over de afdeling waar ik werk. Het is dan zowel heel theoretisch over onze toestellen, ziektebeelden, behandeling als over hoe ik praktisch dingen aanpak zoals wanneer een patiënt een extreme bloeddrukdaling heeft (waarbij bv gereanimeerd moet worden)
Het grappige is dat ik dat examen in de campus van KU LEUVEN moet gaan afleggen, waar ik mijn master heb gedaan.
Dus studenten, ik voel 1 dagje mee
Het grappige is dat ik dat examen in de campus van KU LEUVEN moet gaan afleggen, waar ik mijn master heb gedaan.
191Mijn moeder (verpleegster op de gereatrie) moest vaak zo brand blussen (oefeingen eh) en soms had die echt grappige bijscholingen, zoals over de condoomkathedergamerke1992 wrote:Ik moet vandaag voor het werk een 'examen' gaan afleggen. Dan testen ze al mijn kennis over de afdeling waar ik werk. Het is dan zowel heel theoretisch over onze toestellen, ziektebeelden, behandeling als over hoe ik praktisch dingen aanpak zoals wanneer een patiënt een extreme bloeddrukdaling heeft (waarbij bv gereanimeerd moet worden)
192Ik kan als het moet wel met wat muziek studeren, maar dan wel enkel instrumenteel. En meestal is ons mama wel een redelijk stille.W.O.L.F. wrote:Storen uw mede huisgenoten dan niet?Mr.Wolf wrote:Als ik geen internet toestanden nodig heb, soms buiten, en anders probeer ik het altijd in de living.W.O.L.F. wrote:Waar studeren jullie eigenlijk?
Ik verkies de hitte boven moeten studeren met mijn moeder erbij....
193Een verpleegkundige krijgt inderdaad continu bijscholing, omdat de materialen zo snel veranderen. Op onze afdeling is er al zeker maandelijks een opleiding over onze toestellen een update krijgen ofzo.W.O.L.F. wrote:Mijn moeder (verpleegster op de gereatrie) moest vaak zo brand blussen (oefeingen eh) en soms had die echt grappige bijscholingen, zoals over de condoomkathedergamerke1992 wrote:Ik moet vandaag voor het werk een 'examen' gaan afleggen. Dan testen ze al mijn kennis over de afdeling waar ik werk. Het is dan zowel heel theoretisch over onze toestellen, ziektebeelden, behandeling als over hoe ik praktisch dingen aanpak zoals wanneer een patiënt een extreme bloeddrukdaling heeft (waarbij bv gereanimeerd moet worden)
En wat een condoomkatheter betreft, tja het is ook een condoom he haha Dan moet je geen buisje door de plasbuis zitten steken.
194Was er maar zo'n simpele oplossing voor vrouwen ehgamerke1992 wrote:Een verpleegkundige krijgt inderdaad continu bijscholing, omdat de materialen zo snel veranderen. Op onze afdeling is er al zeker maandelijks een opleiding over onze toestellen een update krijgen ofzo.W.O.L.F. wrote:Mijn moeder (verpleegster op de gereatrie) moest vaak zo brand blussen (oefeingen eh) en soms had die echt grappige bijscholingen, zoals over de condoomkathedergamerke1992 wrote:Ik moet vandaag voor het werk een 'examen' gaan afleggen. Dan testen ze al mijn kennis over de afdeling waar ik werk. Het is dan zowel heel theoretisch over onze toestellen, ziektebeelden, behandeling als over hoe ik praktisch dingen aanpak zoals wanneer een patiënt een extreme bloeddrukdaling heeft (waarbij bv gereanimeerd moet worden)
En wat een condoomkatheter betreft, tja het is ook een condoom he haha Dan moet je geen buisje door de plasbuis zitten steken.
Ik ben bij het studeren weer aan het schrijven geslagen, met de hand. Dingen die je met de hand opschrijft onthou je beter omdat het dubbel wordt opgeslagen, zowel de tekst als de motorische bewegingen Zelfde trucje geld voor luidop studeren
195Ik kan... kon! niks anders dan in de living studeren aan de eettafel, middenin al het gezinsgebeuren want mijn te kleine kamer was zo goed als verboden terrein én staat vol met gerief.W.O.L.F. wrote:Waar studeren jullie eigenlijk?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2