Ik vond High Road best nog wel mee vallen, al ben ik blij dat er niet een gekleurde gem bij zat.

Echt verassend hoe weinig levels ik me kan herinneren... Blijkbaar heb ik echt alleen CB3 maar gespeeld destijds (die kan ik allemaal nog dromen en daar had ik ook echt alle -voornamelijk platinum - Relics etc. van).
Voor mij is het dus echt de eerste keer doorspelen. Vind het wel dat het een beetje overdreven precies komt qua timing etc., zeker gezien de slechte camera. Ik heb zo nu en dan echt dat afgaan echt oneerlijk aanvoelt: een supersimpele sprong naast een platform springen, omdat deze door het cameraperspectief net ergens anders leek te zitten bijvoorbeeld...
Ik weet ook nog niet of ik voor plat ga. Alle Gems halen moet nog wel gaan lukken, vermoed ik (al zal de rode Gem bij Slippery Climb waar je het over hebt best lastig worden, net als de paarse in Lights Out...), maar die Relics... nah, dat weet ik nog zo net niet. Ik zit soms bij de eerste pogingen nog wel vrij ver van een gouden Relic af (heb nog niet super veel geprobeerd, maar op de eerste zit ik er al >1 sec overheen...), dus weet niet of ik daar wel zin in heb.
Heeft ShAmPi deze collectie al? En zo ja: ga je bij uitzondering eens voor de platinum?