Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

46
De DLC is niet normaal!
Ik geraak tot het eerste C en daarna gaat het gewoon niet meer... schijnbaar is het level 4x zo groot als een normaal level dus deze zal ik wel nooit kunnen halen :eek:

Moet wel lachen wat ze als hint zeggen, en schijnbaar heeft Victorious Visions er ook 60x over gedaan eer hun het haalden dus deze is echt moeilijk ! :bomb:
Image

47
Colossus wrote:De DLC is niet normaal!
Ik geraak tot het eerste C en daarna gaat het gewoon niet meer... schijnbaar is het level 4x zo groot als een normaal level dus deze zal ik wel nooit kunnen halen :eek:

Moet wel lachen wat ze als hint zeggen, en schijnbaar heeft Victorious Visions er ook 60x over gedaan eer hun het haalden dus deze is echt moeilijk ! :bomb:
kom kom een beetje discipline hé :smug:

48
Gamefreak wrote:

Heb jij hem al gehaald dan Freakmans? :smug:
Image

50
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:

Heb jij hem al gehaald dan Freakmans? :smug:
met gemak, geblinddoekt en met één hand na een minuutje of 5...

51
Gamefreak wrote:@Capski, inderdaad, ik denk vooral aan de collectie kapotte Crash Bash doosjes :L:
rrrggh, Crash Bash, daar heb ik ook op gevloekt. En ik had een vloek bij die game over mij. Ik geraakte maar niet voorbij een bepaald pogo paint level, dus de game heb ik nog niet uitgespeeld :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

52
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:@Capski, inderdaad, ik denk vooral aan de collectie kapotte Crash Bash doosjes :L:
rrrggh, Crash Bash, daar heb ik ook op gevloekt. En ik had een vloek bij die game over mij. Ik geraakte maar niet voorbij een bepaald pogo paint level, dus de game heb ik nog niet uitgespeeld :P
ik bij een soort van racegame, die kl*te tegenstanders speelden altijd vals, dat was niet meer moeilijk of uitdagend, dat was oneerlijk.... had ik toen destijds een hamer gehad, ik had de boel kort en klein geslagen denk ik :angry:

57
Ik vond High Road best nog wel mee vallen, al ben ik blij dat er niet een gekleurde gem bij zat. :)
Echt verassend hoe weinig levels ik me kan herinneren... Blijkbaar heb ik echt alleen CB3 maar gespeeld destijds (die kan ik allemaal nog dromen en daar had ik ook echt alle -voornamelijk platinum - Relics etc. van).

Voor mij is het dus echt de eerste keer doorspelen. Vind het wel dat het een beetje overdreven precies komt qua timing etc., zeker gezien de slechte camera. Ik heb zo nu en dan echt dat afgaan echt oneerlijk aanvoelt: een supersimpele sprong naast een platform springen, omdat deze door het cameraperspectief net ergens anders leek te zitten bijvoorbeeld...

Ik weet ook nog niet of ik voor plat ga. Alle Gems halen moet nog wel gaan lukken, vermoed ik (al zal de rode Gem bij Slippery Climb waar je het over hebt best lastig worden, net als de paarse in Lights Out...), maar die Relics... nah, dat weet ik nog zo net niet. Ik zit soms bij de eerste pogingen nog wel vrij ver van een gouden Relic af (heb nog niet super veel geprobeerd, maar op de eerste zit ik er al >1 sec overheen...), dus weet niet of ik daar wel zin in heb.

Heeft ShAmPi deze collectie al? En zo ja: ga je bij uitzondering eens voor de platinum? :D
Image

59
Ik heb me er gister weer even verder in verdiept (trophy guide gelezen) en begreep dat dit enkel niet in deel 1 zit... Blijven oefenen dus en anders opgeven, omdat ik Time Trials haat :D
Gister nog 2 gekleurde Gems gehaald: het level met de gele is echt supermakkelijk en Lights Out bleek weer erg makkelijk als je de gele Gem weer hebt... :) Ik hoef dus nu alleen de paarse Gem nog maar (en een hoop 'normale' Gems waar je de gekleurde weer voor nodig hebt), al is dat gelijk wel de lastigste: alle kistjes in Slippery Climb, zonder dood te gaan. Dat wordt nog even oefenen dus :music:. Het is me in ieder geval gelukt om anderhalf Checkpoint met alle kistjes te halen zonder dood te gaan :lol: :cry:

Overigens ben ik echt heel erg blij dat af gaan in de Bonus Stages niet mee telt voor de gekleurde Gems. Het komt zo nu en dan wel heel erg precies om alle kistjes daarin te krijgen...
Image

60
Inmiddels de paarse ook gehaald. Viel best nog wel wat mee: zoals met bijna elke Gem waarbij je niet dood mag gaan gewoon rustig aan om ervoor te zorgen dat je timing goed is. Er zitten 2 stukjes in die me het meeste problemen hebben gegeven: kistjes die in een soort raam zitten, waarna je van hieruit weer op de ronddraaiende platformen moet komen. Vooral de laatste was even lastig, omdat een van de platformen je in de weg zit om op het perfecte moment te springen.
Nu nog 5 resterende gewone Gems... (die soms best lastig zijn, al is het maar vanwege een verborgen pad of een ! die achter stalen kistjes verborgen zit)

En ik heb natuurlijk nog niet weer een Time Trial geprobeerd... :|
Image