Re: Welke serie volg je momenteel?
934Peaky Blinders s3 beginnen kijken, dit is toch een zeer goede serie
935Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
936Seizoen 6 is saai bij momenten maar het plant wel de zaadjes voor seizoen 7RoyVdW wrote:Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
Koop sowieso SE7 samen met 6 want als 6 uit is zal je asap met SE7 willen beginnen, die cliffhanger is NIET NORMAAL
Seizoen 7 was wel een zeer sterk seizoen vind ik.
937Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.RoyVdW wrote:Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
938Allé, de bad guy maakt toch veel goed hoor in SE7Toon8 wrote:Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.RoyVdW wrote:Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
939Stany7 wrote:Allé, de bad guy maakt toch veel goed hoor in SE7Toon8 wrote:Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.RoyVdW wrote:Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
940Toon8 wrote:Stany7 wrote:Allé, de bad guy maakt toch veel goed hoor in SE7Toon8 wrote:Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.RoyVdW wrote:Is S6 van TWD eigenlijk de moeite of meer van hetzelfde weggaan uit dorp, onderweg sterft iemand, nieuw dorp, blijkt vijandig of verbergt iets, vechten en terug weggaan? Wil deze al maanden kopen maar zakt niet in prijs en online vind ik die niet direct.
941Stany7 wrote:Toon8 wrote:Stany7 wrote:Allé, de bad guy maakt toch veel goed hoor in SE7Toon8 wrote: Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.
942Net Castlevania gezien op Netflix. Blij dat ze voor een anime versie hebben gekozen. Wel redelijk kort (4 afleveringen van 23 min.)
Ook begonnen aan The Flash. Eerste aflevering er effe wel serieus inkomen, omdat ik Arrow gewend was.
Ook begonnen aan The Flash. Eerste aflevering er effe wel serieus inkomen, omdat ik Arrow gewend was.
943Ik heb alle seizoenen van the flash en arrow gezien en ik vind the flash het leukste van de tweeMr.Wolf wrote:Net Castlevania gezien op Netflix. Blij dat ze voor een anime versie hebben gekozen. Wel redelijk kort (4 afleveringen van 23 min.)
944Veel zever precies. Ik lees gwn de spoilers het interesseert mij niet dat ik het al lees. Ik kijk deze serie toch nog want dit is één vd weinige die ik actief heb gevolgd. Heb tot S5 alles op BD, maar ben van plan om het te verkopen aangezien het echt uitgemelkt begint te worden. Krijgt Michonne nog een actievere rol ofzo aangezien er een mini-game van is uitgebracht? Zij is wel een boeiend personage. Maar voor de rest niet veel soeps. Vond het ook nooit spijtig dat er een personage stierf enkel Lori door Carl mss omdat zij moest voor die zwangerschap dat was mooi offer. S1 was goed, 2 saai, 3 langdradig en overdreven, 4 het best, 5 meer van hetzelfde. Kijk dit omdat ik de zombies wel kan smaken, maar het verhaal is zwakker geworden hoeveel seizoenen gaan ze nog maken? 8 is echt wel voldoende.Toon8 wrote:Stany7 wrote:Toon8 wrote:Stany7 wrote:Allé, de bad guy maakt toch veel goed hoor in SE7Toon8 wrote: Ik vrees dat het inderdaad weer meer van hetzelfde is, alleen blijven ze dit keer wel echt op dezelfde plaats. Dit seizoen viel nog redelijk mee als je het vergelijkt met s7 die echt slecht is, je hoeft eigenlijk alleen maar de eerste en de laatste aflevering te bekijken om wat mee te zijn in het verhaal. Echt ongelooflijk saai en veel filler afleveringen.