Re: Project CARS 2
17Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
18Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
Ik moet nog aan de eerste Project CARS beginnen, dus deze ga ik nog lang niet kopen
19Verkeerd gedacht Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.met0t0 wrote:Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
Ik moet nog aan de eerste Project CARS beginnen, dus deze ga ik nog lang niet kopen
20wegpiraat !!NTGSruler wrote:Verkeerd gedacht Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.met0t0 wrote:Gij had ook een racestuur, dacht ik? Welk hebt ge?NTGSruler wrote:Deze is ook weer super interessant en in de gaten te houden. Ik hou van een goede Racegame van tijd tot tijd.
21Ah ok, dan heb ik mij inderdaad vergistNTGSruler wrote:Verkeerd gedacht Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.
Dan hebt ge de eerste game waarschijnlijk niet in cockpit-view gespeeld?
22Normaal heb ik dat wel eens geprobeerd. Tis al lang geleden dat ik de game nog gespeeld heb.met0t0 wrote:Ah ok, dan heb ik mij inderdaad vergistNTGSruler wrote:Verkeerd gedacht Al mijn racegames heb ik overwonnen met controller.
Dan hebt ge de eerste game waarschijnlijk niet in cockpit-view gespeeld?
23Rallycross komt ook naar Project CARS 2, leuk dat er nieuwe disciplines in opgenomen worden
24mooi, dat is ook nodig me dunkt, indien ze met DIRT willen concurreren !!met0t0 wrote:Rallycross komt ook naar Project CARS 2, leuk dat er nieuwe disciplines in opgenomen worden
25Voor mij hoeven ze niet met DiRT te concurreren omdat dat qua licenties enz. toch nooit zal lukken. Maar ik vind rallycross wel leuk dus goed dat het ook naar Project CARS 2 komt. Ik koop toch sowieso beide games (PC2 en DiRT 4), dus dan kan ik het eens vergelijken.
27Buiten een nieuwe trailer was er niet echt nieuws, behalve dan de releasedate die ik ff vergeten benNTGSruler wrote:Is er recentelijk op E3 over deze game gesproken geweest eigenlijk?
PSN tichke
28Komt op 22 september uittichke wrote:Buiten een nieuwe trailer was er niet echt nieuws, behalve dan de releasedate die ik ff vergeten benNTGSruler wrote:Is er recentelijk op E3 over deze game gesproken geweest eigenlijk?
29Game ziet er goed uit. Benieuwd wat dit wordt. Vind het wel alweer een verschil in graphics met GT Sport.
30Qua graphics zal het ook niet in de buurt komen van GT Sport. Qua gameplay zou het dan wel weer stukken beter zijn.
Ik heb de eerst nog niet eens gespeeld (gekocht). Weet ook niet of ik m ooit ga kopen...
Ik heb de eerst nog niet eens gespeeld (gekocht). Weet ook niet of ik m ooit ga kopen...