paveman wrote:Kolm wrote:Assassin's Creed III. Ik zag dat ik blijkbaar toch nog een online gerelateerde trophy (iets met pivots) mis en daarom nu toch verder gegaan met die game. Ook goed voor de backlog en de completion
Geen idee meer waarom ik er indertijd na sequentie 6 mee gestopt ben. Behalve AC Rogue (nog niet begonnen) is het de enige AC die ik niet uitgespeeld heb.
One of the games I wish I hadn't started....
AC en multiplayer..... Ik ben blij dat ze het alleen nog maar bij co-op zijn gaan houden. De AC games zónder mp heb ik al aangeschaft/gespeeld. Wat daarvoor (vanaf AC III) mét mp heb ik overgeslagen.
Het is gelukkig een trophy die je niet met anderen hoeft te doen, de echte mp trophies heb ik toen al gehaald
Daardoor had ik het idee dat ik die game wel een keertje kon uitspelen wanneer ik zin had... maar nu door die ene trophy toch besloten er iets meer vaart achter te zetten. Ook al zijn AC servers niet snel van sluiten (gelukkig). Het scheelt ook wel dat ik deze games best leuk vind, ook de mp is best leuk, maar niet voor trophies
In AC4 kon je de meeste in je eentje in wolfpack co-op halen, dat was ook wel handig...
Ik merkte ook dat voor de platinum van deze, je niet enkel de main mission constraints allemaal moet 100% moet doen. Je moet ook nog vanalles anders (side missions, collectibles, ...) doen om alles op 100% te hebben voor 1 trophy. En bovendien moet je de mission constraints allemaal in dezelfde playthrough van de missie doen, in de nieuwere kan je desnoods op eentje tegelijk concentreren. Hier is er gewoon altijd een mission constraint 'doe alle constraints in 1 playthrough'
Tot nu toe heb ik ze allemaal, gisteren wel een paar opnieuw gedaan die ik indertijd gemist had, was direct ook een goede tutorial want die oude controls had ik niet direct onder de knie xD