Heb je de game al geprobeerd? Is het de moeite om te spelen en dus de trophies voor te boosten?
Zoals ik er nu tegenaan kijk zal ik m sowieso geen kans geven, maar als je aangeeft dat het zeker de moeite waard is zou ik zomaar van gedachten kunnen veranderen...
Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions
137De moeite waard is moeilijk te zeggen. Easy trophies maar voor de game zelf is het maar standaard racer. Graphics ondermaats.. tsja gratis gamepaveman wrote:Heb je de game al geprobeerd? Is het de moeite om te spelen en dus de trophies voor te boosten?
Zoals ik er nu tegenaan kijk zal ik m sowieso geen kans geven, maar als je aangeeft dat het zeker de moeite waard is zou ik zomaar van gedachten kunnen veranderen...
140Als je mij van't weekend online ziet: Ik wil ze wel!
Game daarnet geïnstalleerd
141Ok heb ze gisteren met fsterchele gedaan en ging echt vlot. Buiten 1 keer een freezeKolm wrote:Als je mij van't weekend online ziet: Ik wil ze wel!
142Wel een heel makkelijke platinum blijkbaar. Ik zal ook nog eens moeten opzoeken of de gameplay interessant genoeg lijkt.
143Standaard racer. Races rijden. Time attack en eliminatie races. Sommige time attack eens opnieuw moeten doen maar verder voor de rest geen uitdaging kwa racing.met0t0 wrote:Wel een heel makkelijke platinum blijkbaar. Ik zal ook nog eens moeten opzoeken of de gameplay interessant genoeg lijkt.
144Ondertussen met dank aan NTGSruler de online trophies van Truck racer binnengehaald! Thanks!
146Heb hem ook gedownload. Wil hem spelen voor de platinum en de ervaring het is immers toch gratis, maar weet niet echt of het de moeite is. Als iemand nog eens tijd heeft wil ik ook wel mee even online doen aangezien dat toch niet lang duurt en als dat het moeilijkste aan de game is en de rest makkelijk te behalen valt zal ik die plat nog wel eens achteraf halen
147Nog enkel online voor mij in Truck Racer. Is dood. Wie wil mij helpen met deze platinum? Groetjes ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
148Oh, zie dit nu pas, maar heb al gereageerd op je PM. Morgen kan het wel denk ik.
149Zoek nog iemand om fifa18 online trophies mee te boosten.
Handyman, you've got a friend in me en just getting started.
Handyman, you've got a friend in me en just getting started.