Gamefreak wrote:nope, gewoon het verhaal uitgepluisd en van alle levels van eiland 1 op Native Fortress na, alle time trials gedaan en een relic gehaald ! De verdere levels zijn te moeilijk en die gems laten mij eerlijk gezegd koud....
Ah vandaar. De reden dat velen klagen over de moeilijkheidsgraad is namelijk juist daarom... De meeste gems vallen wel mee, maar voor de gekleurde moet je dus alle kistjes breken zonder dood te gaan, wat bij bepaalde levels enige moeilijkheid geeft, maar verreweg het meest lastige van deze game is simpelweg alle goud+ relics halen.
Dus als je vanaf Native Fortress (idd het eerste level dat echt uitdaging geeft voor wat betreft de Relic) bent opgehouden om voor de Relics te gaan, kan ik me heel goed voorstellen dat je de moeilijkheidsgraad wel mee vindt vallen. Inclusief kon ik me dat namelijk weer totaal niet voorstellen
Kolm wrote:Oh... Ik dacht dat je met de platinum ook alle trophies had... maar blijkbaar zijn er dus nog 2 DLC trophies
Niet opgeven! Gewoon elke dag een paar keer proberen en daarna wat anders spelen, vroeg of laat lukt het dan wel is
Klopt idd..... De Stormy Ascent is in feite ook DLC: de eerste maand was deze gratis, ik heb er voor moeten betalen.....
Ik heb het ondanks ontelbare pogingen ook nog niet opgegeven. Een van de redenen is ook dat ik tot op 1/3e van het level gewoon qua tijd gelijkloop met de voorbeeldrun bij de trophy op psnprofiles, die de Relic uiteindelijk vrij dik op platinum haalt... Ik blijf ook nog steeds progressie maken. En ondanks dat het nog niet gelukt is na al die pogingen blijf ik het leuk vinden (al blijf ik het ook NIET leuk vinden dat dit backlog tijd kost...) en aangezien ik ook steeds wat verder kom ga ik er stiekem idd ook wel een beetje van uit dat het me snel genoeg zal gaan lukken. Vanavond zou ik normaal gesproken (als de kids zich gedragen) weer even verder moeten kunnen. Ik heb de PS4 al in ruststand gezet voor het laatste stuk (normaal doorspelen) om dit even een aantal keer te kunnen oefenen qua timing. Hopelijk volgt de gouden Relic daarna snel