Kom uit de achterhoek. Woon zon 10 km van Doetinchem (of 45 km vanaf Arnhem) Weet niet wat je bekend voor komtKolm wrote:Welke regio woon jij eigenlijk?
Re: [TK]ps3 games
33Ik zou Rocksmith 2014 kopen als ie 5 euro was.Marty wrote:Maak me blij en koop de gamesFGras wrote:Holy moly wat een lijst.
Zoo veel gave games voor zoo weinig geld!
En is een brievenbus pakketje binnen NL niet 4 euro?
Re: [TK]ps3 games
34Voor €5 gaat ie niet weg.FGras wrote:Ik zou Rocksmith 2014 kopen als ie 5 euro was.Marty wrote:Maak me blij en koop de gamesFGras wrote:Holy moly wat een lijst.
Zoo veel gave games voor zoo weinig geld!
En is een brievenbus pakketje binnen NL niet 4 euro?
En inderdaad brievenbuspakje binnen Nederland is €4.
De kosten die ik er bij heb staan geld voor verzenden naar België
Re: [TK]PS3&PS4 games en paar Blu rays
37Damn wat een lijst. Ik ga ff kijken of er echt wat voor mij tussen zit.
40Ja die is nog beschikbaar. Zal morgen avond even verder reageren. Tis bedtijd voor mijNTGSruler wrote:Is Sniper Ghost Warrior 3 nog beschikbaar?
Zet hem even op gereserveerd voor je
41Haha geen probleem. Toen jij hier reageerde lag ik er ook al inMarty wrote:Ja die is nog beschikbaar. Zal morgen avond even verder reageren. Tis bedtijd voor mijNTGSruler wrote:Is Sniper Ghost Warrior 3 nog beschikbaar?
Zet hem even op gereserveerd voor je
Maar die gereserveerd is goed.
42Alle games zijn goed aangekomen!
Games zaten in stevige doos die goed dichtgeplakt was, per stapeltje een stuk keukenpapier tegen de krassen en het restje lucht was opgevuld met stevige proppen krantenpapier => wat wil je nog meer??
Games zaten in stevige doos die goed dichtgeplakt was, per stapeltje een stuk keukenpapier tegen de krassen en het restje lucht was opgevuld met stevige proppen krantenpapier => wat wil je nog meer??
43Goed om te horen dat alles goed aangekomen is.Kolm wrote:Alle games zijn goed aangekomen!
En heb je wel de krant gelezen dan? Wel even ontproppen dan want anders leest het zo moeilijk
PS2 games gevonden thuis dus ook er bij gezet
En lijst weer up-to-date
Re: [TK]PS2/PS3/PS4 games en paar Blu rays
45Bezorgen ze bij jullie briefpost op de maandag? wat een luxeNTGSruler wrote:Ik ontvang hopelijk morgen een pakketje...