Valt te zien op welke termijn ge naar huis wilt geraken...ShAmPi wrote:Een vat per man mag ik toch hopen?
Re: Het afdwaaltopic
92Hoor ik daar een minderjarige naar zoete sterke drank vragen?dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè
93Yupgamerke1992 wrote:Hoor ik daar een minderjarige naar zoete sterke drank vragen?dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè
94Whiskey?dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè
95Breezer of eristof of bacardi kan ik wel lustenNTGSruler wrote:Whiskey?dividedx11 wrote:Er zijn nog andere dingen dan bier hè, het moet daarom ook geen cola zijn hè
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
96Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.BozeGozerXrd wrote:South Park: The Stick Of Truth
8/10
Erg vermakelijke game. De gameplay deed me denken aan de Mario&Luigi RPG's van Nintendo. Je merkt wel dat de game erg kort voor een RPG is want tegen het einde aan heb je alles echt wel gezien. De humor is ook regelmatig een kopie uit de serie. Maar de game verveelt tijdens de gehele ervaring niet en voor iedere herhaalde grap is er ook wel weer een nieuwe. Alleen de laadtijden, niet erg lang (tot 10 seconden), maar soms wel bij een aantal korte ruimtes meerdere achter elkaar, en de behoorlijke vertraging van de framerate bij het ingaang van nieuwe, vooral grote, gebieden(in combinatie met de autosave) zijn echt storend. Dat verwacht je eigenlijk niet bij zo'n game, al zijn de graphics wel erg mooi, mooier zelfs dan de TV serie.
97Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.gamerke1992 wrote:Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
99Kidibul kan je krijgendividedx11 wrote:Yupgamerke1992 wrote: Hoor ik daar een minderjarige naar zoete sterke drank vragen?
10020 euro is idd niet veel, maar omdat ik nog zo een grote backlog heb voor de ps4 koop ik het enkel voor minder dan 15 euro (tweedehands).met0t0 wrote:Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.gamerke1992 wrote:Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
102Waarom zeg je dan dat het vrij veel vragen voor een PS3 game is? De PS3 is nog een huidige console en staat in meer dan 4 keer zoveel huishoudens als de PS4 en de game is nog maar van vorig jaar. En met de naam South Park zal het ook nog wel goed genoeg verkopen dat het niet gelijk in de uitverkoopbakken terechtkomt voor 15 euro of minder.gamerke1992 wrote:20 euro is idd niet veel, maar omdat ik nog zo een grote backlog heb voor de ps4 koop ik het enkel voor minder dan 15 euro (tweedehands).met0t0 wrote:Valt te zien wat ge een mooie prijs vind, want in online-winkels zie ik hem nieuw toch vaak voor €20.gamerke1992 wrote:Ik ben al een tijd aan het zoeken naar een mooie prijs, maar zelfs 2dehands blijven ze vrij veel vragen voor een ps3 game.
103Nee, dit:Kolm wrote:Kidibul kan je krijgendividedx11 wrote:Yupgamerke1992 wrote: Hoor ik daar een minderjarige naar zoete sterke drank vragen?
105Mwoehaha swel een goeiken, laten we het dan maar houden bij eristof voor ik hier de breezerslet wordt genoemd. Waag het niet om nu iemand een breezer op m'n avatar te fotoshoppenmet0t0 wrote:Doet mij dan altijd denken aan deze bekende uit Zonde van de Zendtijd