Ik moet zeggen dat we opdat vlak echt gelijkaardige smaak hebben kwa games. J&D, 2 en 3 heb ik allemaal na elkaar platinum gehaald destijds. Daxter vond ik een topgame op de PSP. Als ze die gamen remasteren met trophies en platinum ga ik ervoor!paveman wrote: Klopt. Daarom had ik het ook specifiek over Jak & Daxter.
Jak 2 en 3 zijn prima games, hoor. Maar voor mij is J&D vele malen beter en een echte klassieker. Overigens vond ik Daxter op de PSP ook zeker wel de moeite waard (tijd voor een HD remake hier van )!
@sterchele: wauw MGS 4. Die game heb ik ook eens aangeschaft in een vlaag van ultra moeilijke platinums te behalen. Moet blijkbaar echt een topgame zijn. Die reeks (Metal Gear Solid) is zo gewaardeerd maar waarom heb ik er dan zo'n haat-liefde gevoel mee? MGS3 HD begonnen maar nooit langer dan 2u kunnen volhouden. MGS5 heeft mij ook niet kunnen blijven boeien (verhaal nooit uitgespeeld). En toch valt het in mijn geliefkoosde genre: stealth. Deus Ex is ook zo eentje. Het ligt denk ik aan de gameplay. Splinter Cell is in mijn ogen veel beter aanvoelbare gameplay. Meer natuurlijker. Soit discussie op zijn eigen. Als ik denk de games dak wil naar terug gaan heb ik nog werk!
OT: Wat ik dus speel. Puppeteer was ik terug gegaan. Weeral tijdje geleden dak heb verder gedaan. Ga het echt niet verwaarlozen. Maar dus hopelijk snel beginnen aan Project Cars 2. En de laatste tijd mijn Vita terug ontdekt met Montezuma 4. Game is gewoon DE perfecte tussendoor chill-op-de-bank game!