Game of Thrones finale straks bekijken (duh )
Verder is tegenwoordig vooral Suits bingewatchen. We moeten dringend eens verder werk maken van enkele Netflix originals, o.a. die in het Marvel tijdperk.
Re: Welke serie volg je momenteel?
977Eerste aflevering bekeken van Rick & Morty. Wou eens bekijken wat die hele hype voorstelt. Best raar
978Ik ben Supernatural opnieuw beginnen kijken
Ben indertijd gestopt op seizoen 10 ofzoiets
Maar nu kijkt de madam mee
979Nieuwe seizoen start binnenkort ook weer, zou voorlaatste zijn.ShAmPi wrote:Ik ben Supernatural opnieuw beginnen kijken
980Lucifer seizoen 1 uit, was echt wel een toffe serie, al waren sommige afleveringen wel niet zo spectaculair
Nu begonnen met de Legends Of Tomorrow
Nu begonnen met de Legends Of Tomorrow
981Ik ben klaar met het eerste seizoen van legends of tomorrow. Ik vind het zo zalig hoe alles in deze wereld past. Daardoor vond ik dit zelfs nog leuker dan the flash, arrow,... Spijtig dat het 2de seizoen nog niet op Netflix staat.
Nu ben ik gestart met daredevil. Ik kon de eerste aflevering wel smaken
Nu ben ik gestart met daredevil. Ik kon de eerste aflevering wel smaken
983Breaking bad eindelijk uitgekeken, de 2e helft van seizoen 5 was zo goed dat ik die in een dag gebinged heb
Vandaag beginnen met Fear the walking dead seizoen 3, hopelijk wat beter dan s2.
Vandaag beginnen met Fear the walking dead seizoen 3, hopelijk wat beter dan s2.
985Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
986Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stondMr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
Dat zal echter pas voor morgenvroeg zijn voor mezelf
Ik hoop dat ze alles tegelijk releasen met de US, ook nog Legends.
Komt Flash ook? Dacht dat er nog maar 2 SE op Nflix stonden daarvan
987Yup, alle 4 de series zijn deze week weer gestart. Bij de Legends en Supergirl moet nog steeds seizoen 2 erop gezet worden en daar is nog niet veel over bekend. The Flash komt ook elke week op Netflix en daar staan alle seizoenen al een tijdje van opStany7 wrote:Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stondMr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
988Mr.Wolf wrote:Yup, alle 4 de series zijn deze week weer gestart. Bij de Legends en Supergirl moet nog steeds seizoen 2 erop gezet worden en daar is nog niet veel over bekend. The Flash komt ook elke week op Netflix en daar staan alle seizoenen al een tijdje van opStany7 wrote:Heb gezien dat er daarnet ene van Supergirl online stondMr.Wolf wrote:Blijkbaar komt Arrow seizoen 6 en The Flash seizoen 4 deze week op Netflix =D Da's dus elke week een nieuwe aflevering daarvan zien
ZALIG
Dat maakt mijn abonnement op Netflix het dubbel en dik waard Nu seizoen 2 van DC legends en ik ben tevreden.
989Ook net seizoen 1 gezien van de Legends Of Tomorrow. In het begin had ik wel wat schrik, aangezien ze zo wat alle randpersonages van Arrow en Flash bijeen hadden gesprokkeld en hun eigen show hebben gegeven. Uiteindelijk houdt de serie wel stand tussen de Arrow en Flash. Bijna alle personages zijn wel cool (buiten Kendra en Carter die ik echt ma niks vind). Zalig dat ze er ook voor gekozen hebben om Captain Cold en Heatwave (de broertjes van Prison Break) er hebben bij betrokken. Ook Rip Hunter en de interacties tussen het team waren top.
Nu hopen dat Supergirl op iets gaat trekken
Nu hopen dat Supergirl op iets gaat trekken
990Ik vind levende of tomorrow maar niets.
Top dat alles terug bezig is/begint
Arrow, the flash, supergirl, supernatural, american horror story, the exorcist...
Top dat alles terug bezig is/begint
Arrow, the flash, supergirl, supernatural, american horror story, the exorcist...