RoyVdW wrote:Als platinum hunter moet je de mindere games er soms bij nemen anders kan ik nooit in die lijst blijven en zeg nu zelf je geraakt niet aan 100+ plats met enkel A games. Zolang ze gratis zijn met + maakt het niet uit, betalen ervoor doe ik niet. Moest die nu bagger zijn en frustrerend moeilijk nee. Gratis easy plat en het verzamelen is fun dus waarom niet
Begrijp me ook niet verkeerd Roy: als je bij wordt van het op deze manier platinum hunten moet je dat ook vooral doen (ook al zou je er wel voor betalen)!
Het is gewoon alleen niet voor mij en ik kan me persoonlijk dan ook niet voorstellen dat je een slechte game wilt spelen alleen maar om de platinum te halen. Maar dat is net iets als ShAmPi die vast niet begrijpt waarom ik graag de platinum haal op de games die ik speel
Ik haal in ieder geval niet de platinums om in een bepaalde lijst te blijven, zelfs niet om hoog te scoren in onze leaderboards
. Nee, ik doe dat omdat ik een completionist ben (alhoewel niet zo erg als onze Captain) en ik plezier haal uit het spelen van games (en dus het liefst tot 100%). Dat is ook niet gekomen op het moment dat trophies geïntroduceerd werden (hierdoor ben ik eerlijk gezegd wel begonnen met het spelen op hogere moeilijkheidsgraden) en daar dus ook niet afhankelijk van.
Het lijkt mij trouwens prima mogelijk om 100+ plats te halen met enkel A games, maar dat is een heel andere discussie