Re: Koken is genieten

76
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Het is niet echt over koken, maar wel over eten. Alstublieft iedereen, koop een cherimoya. Dat is een vrucht die sinds kort te koop is in de colruyt (België) en die is overheerlijk. Echt niet normaal. Het lijkt een ongezond dessert, maar blijkt juist heel gezond te zijn. Twee vliegen in 1 klap dus.
Image
Naar wat smaakt die?
En hoe eet ge die? :p
Image

77
Mr.Wolf wrote:
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Het is niet echt over koken, maar wel over eten. Alstublieft iedereen, koop een cherimoya. Dat is een vrucht die sinds kort te koop is in de colruyt (België) en die is overheerlijk. Echt niet normaal. Het lijkt een ongezond dessert, maar blijkt juist heel gezond te zijn. Twee vliegen in 1 klap dus.
Image
Naar wat smaakt die?
En hoe eet ge die? :p

Als ik het moet beschrijven is het een mix van slagroom, aardbei en banaan :p

Je eet het door het in 2 te snijden en uit te lepelen. Er zitten wel grote pitten in, dus die moet je uitspuwen.
Image

80
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:Interessant topic dit. Die chocomousse taart van Gamerke ziet er overheerlijk uit! Mss nog eens recept hier posten? :-"
Ik ga proberen om er aan te denken om een foto van het recept te posten ;)
Super. Wil deze zelf ook eens maken eigenlijk. Hint: Ben deze week in verlof :P
Image

86
Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

87
Sora_Lizard wrote:Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur? :think:
Ik begrijp nog altijd niet waarom die afbeeldingen draaien. Dat is niet alleen als ik een afbeelding post via mijn laptop, maar ook met mijn Smartphone.
Image

88
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur? :think:
Ik begrijp nog altijd niet waarom die afbeeldingen draaien. Dat is niet alleen als ik een afbeelding post via mijn laptop, maar ook met mijn Smartphone.
Jij maakt zeker foto's met een iPhone?
Image

89
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:
Jij maakt zeker foto's met een iPhone?
Met een Samsung galaxy S7 Edge ;)
Image

90
Hmm, van de iPhone was het een bekend probleem, maar blijkbaar zijn er meer toestellen die in de metadata de opnamestand meenemen.

Het schijnt een oplossing te zijn door het document bijvoorbeeld in Windows Photo Viewer te laden, rechtsom te draaien en dan op te slaan. Eventueel onder een andere naam. :think:
Image