En hoe eet ge die?Sanity penguin wrote:Naar wat smaakt die?gamerke1992 wrote:Het is niet echt over koken, maar wel over eten. Alstublieft iedereen, koop een cherimoya. Dat is een vrucht die sinds kort te koop is in de colruyt (België) en die is overheerlijk. Echt niet normaal. Het lijkt een ongezond dessert, maar blijkt juist heel gezond te zijn. Twee vliegen in 1 klap dus.
Re: Koken is genieten
77Mr.Wolf wrote:En hoe eet ge die?Sanity penguin wrote:Naar wat smaakt die?gamerke1992 wrote:Het is niet echt over koken, maar wel over eten. Alstublieft iedereen, koop een cherimoya. Dat is een vrucht die sinds kort te koop is in de colruyt (België) en die is overheerlijk. Echt niet normaal. Het lijkt een ongezond dessert, maar blijkt juist heel gezond te zijn. Twee vliegen in 1 klap dus.
Als ik het moet beschrijven is het een mix van slagroom, aardbei en banaan
Je eet het door het in 2 te snijden en uit te lepelen. Er zitten wel grote pitten in, dus die moet je uitspuwen.
78Interessant topic dit. Die chocomousse taart van Gamerke ziet er overheerlijk uit! Mss nog eens recept hier posten?
79Ik ga proberen om er aan te denken om een foto van het recept te postenNTGSruler wrote:Interessant topic dit. Die chocomousse taart van Gamerke ziet er overheerlijk uit! Mss nog eens recept hier posten?
80Super. Wil deze zelf ook eens maken eigenlijk. Hint: Ben deze week in verlofgamerke1992 wrote:Ik ga proberen om er aan te denken om een foto van het recept te postenNTGSruler wrote:Interessant topic dit. Die chocomousse taart van Gamerke ziet er overheerlijk uit! Mss nog eens recept hier posten?
81
Last edited by Sora_Lizard on 15 Nov 2017 21:19, edited 1 time in total.
Reason: image recht gezet
Reason: image recht gezet
84Ik ben benieuwd Laat zeker weten wat je er van vondNTGSruler wrote:Hier het resultaat, chocomousse-speculoos taart:
Straks proeven!!
Ik zal mijn creaties van laatste tijd ook nog eens posten dit weekend.
85Het was héél lekker eigenlijk. Ik ga deze nog eens proberen maar met 3 lagen chocolade. Zwart, bruin, wit. We gaan deze als dessert geven op Kerstavond met bolletje ijs nog.
86Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur?
87Ik begrijp nog altijd niet waarom die afbeeldingen draaien. Dat is niet alleen als ik een afbeelding post via mijn laptop, maar ook met mijn Smartphone.Sora_Lizard wrote:Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur?
88Jij maakt zeker foto's met een iPhone?gamerke1992 wrote:Ik begrijp nog altijd niet waarom die afbeeldingen draaien. Dat is niet alleen als ik een afbeelding post via mijn laptop, maar ook met mijn Smartphone.Sora_Lizard wrote:Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur?
89Met een Samsung galaxy S7 EdgeSora_Lizard wrote:Jij maakt zeker foto's met een iPhone?gamerke1992 wrote:Ik begrijp nog altijd niet waarom die afbeeldingen draaien. Dat is niet alleen als ik een afbeelding post via mijn laptop, maar ook met mijn Smartphone.Sora_Lizard wrote:Ik vind het toch lastig om telkens weer mijn laptop op zijn kant te zetten hoor. Of plakken jullie regelmatig alles tegen de muur?
90Hmm, van de iPhone was het een bekend probleem, maar blijkbaar zijn er meer toestellen die in de metadata de opnamestand meenemen.
Het schijnt een oplossing te zijn door het document bijvoorbeeld in Windows Photo Viewer te laden, rechtsom te draaien en dan op te slaan. Eventueel onder een andere naam.
Het schijnt een oplossing te zijn door het document bijvoorbeeld in Windows Photo Viewer te laden, rechtsom te draaien en dan op te slaan. Eventueel onder een andere naam.