Re: Welke serie volg je momenteel?

1037
gamerke1992 wrote:Ik ben het nieuwe seizoen van black sails aan het kijken die op Netflix staat sinds kort.

Daarnaast de gewoonlijke series zoals the flash en arrow.
Mooi einde voor een top serie ;) Vind ik even goed als bv GOT ofzo.

Zelf begonnen aan Narcos, weer een goeie netflix original.
Image

1046
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.
Bwah ja, het is een trage serie, maar dat is net goed in dit geval, de sfeer wordt zo perfect gezet. Het blijft ook de hele tijd spannend omdat er telkens een nieuwe draai aan de feiten gegeven wordt, waardoor ge weer op een andere manier naar de gebeurtenissen gaat kijken. Zeker de moeite :)
En vanavond de finale, dus alvast opgepast voor spoilers want ik denk niet dat het nog zo leuk zou zijn om te kijken als iedereens motieven duidelijk geworden zijn ;)

1047
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:
Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.
Bwah ja, het is een trage serie, maar dat is net goed in dit geval, de sfeer wordt zo perfect gezet. Het blijft ook de hele tijd spannend omdat er telkens een nieuwe draai aan de feiten gegeven wordt, waardoor ge weer op een andere manier naar de gebeurtenissen gaat kijken. Zeker de moeite :)
En vanavond de finale, dus alvast opgepast voor spoilers want ik denk niet dat het nog zo leuk zou zijn om te kijken als iedereens motieven duidelijk geworden zijn ;)
wa vondt gij van de slotaflevering Metoto ? ik toch iewat teleurstellend...

1049
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:
wa vondt gij van de slotaflevering Metoto ? ik toch iewat teleurstellend...
Ik vond het eigenlijk een goed einde.
[+] Einde Tabula Rasa
Even zonder echt in details te treden. Het einde is relatief voorspelbaar, er was nog maar één personage waarvan de rol niet helemaal duidelijk was. Desalniettemin zijn er nog genoeg verrassingen rond gemaakt zodat het wat spannend bleef. Het was niet "Zij heeft het gedaan. Einde.", maar er was meer rond en alles bleek net ietsje ingewikkelder in elkaar te zitten.
Dus ja, een jaloerse ex is niet zo speciaal op zich, maar het totaalplaatje naar mijn gevoel wel :)

1050
Arrow seizoen 6 heeft weer zijn mid season finale gehad. Viel toch ietsje tegen ten opzichte van de andere seizoenen. Ik denk dat ze toch wel de zwakste vijand ooit hebben nu. Wel zeer teleurstellend na het succes van Prometheus. Hopelijk kunnen ze in het 2e deel nu de vijanden beter schrijven, of komt er een betere focus op te liggen, want de serie krijgt momenteel veel kritiek
Image