Ik ben het nieuwe seizoen van black sails aan het kijken die op Netflix staat sinds kort.
Daarnaast de gewoonlijke series zoals the flash en arrow.
Re: Welke serie volg je momenteel?
1037Mooi einde voor een top serie Vind ik even goed als bv GOT ofzo.gamerke1992 wrote:Ik ben het nieuwe seizoen van black sails aan het kijken die op Netflix staat sinds kort.
Daarnaast de gewoonlijke series zoals the flash en arrow.
Zelf begonnen aan Narcos, weer een goeie netflix original.
1038Volgende week de crossover episodes van Supergirl, Arrow, The Flash en Legends of Tomorrow: Crisis on Earth - X
Deze lijkt me al een stuk leuker dan de vorige crossover, niet dat ik die al slecht vond
Deze lijkt me al een stuk leuker dan de vorige crossover, niet dat ik die al slecht vond
1039Vond de aliens er toen nogal euhm... speciaal uitzienMarty wrote:Volgende week de crossover episodes van Supergirl, Arrow, The Flash en Legends of Tomorrow: Crisis on Earth - X
1041Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.
1042The Gifted beginnen kijken op FOX. Echt een top serie tot nu toe.
1043Hier ook. Ja goede serie hé ik kijk altijd uit naar zondagavond door ditgamerke1992 wrote:Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.
1045ik vind hem ook zeer goed, maar het moet toch het hoofd buigen voor grootmeester Beau Séjour in mijn opinie.Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
1046Bwah ja, het is een trage serie, maar dat is net goed in dit geval, de sfeer wordt zo perfect gezet. Het blijft ook de hele tijd spannend omdat er telkens een nieuwe draai aan de feiten gegeven wordt, waardoor ge weer op een andere manier naar de gebeurtenissen gaat kijken. Zeker de moeitegamerke1992 wrote:Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
En vanavond de finale, dus alvast opgepast voor spoilers want ik denk niet dat het nog zo leuk zou zijn om te kijken als iedereens motieven duidelijk geworden zijn
1047wa vondt gij van de slotaflevering Metoto ? ik toch iewat teleurstellend...met0t0 wrote:Bwah ja, het is een trage serie, maar dat is net goed in dit geval, de sfeer wordt zo perfect gezet. Het blijft ook de hele tijd spannend omdat er telkens een nieuwe draai aan de feiten gegeven wordt, waardoor ge weer op een andere manier naar de gebeurtenissen gaat kijken. Zeker de moeitegamerke1992 wrote:Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
En vanavond de finale, dus alvast opgepast voor spoilers want ik denk niet dat het nog zo leuk zou zijn om te kijken als iedereens motieven duidelijk geworden zijn
1048Dark. Het is een Duitse Netflix original. Ik ben pas bij de tweede aflevering, maar ik zit er al helemaal in.
1049Ik vond het eigenlijk een goed einde.Gamefreak wrote:wa vondt gij van de slotaflevering Metoto ? ik toch iewat teleurstellend...met0t0 wrote:Bwah ja, het is een trage serie, maar dat is net goed in dit geval, de sfeer wordt zo perfect gezet. Het blijft ook de hele tijd spannend omdat er telkens een nieuwe draai aan de feiten gegeven wordt, waardoor ge weer op een andere manier naar de gebeurtenissen gaat kijken. Zeker de moeitegamerke1992 wrote:Ah dan toch? Ik hoorde mensen zeggen dat het een te trage serie is. We hebben het opgenomen, maar nog niet bekeken.Sanity penguin wrote:Tabula Rasa. Zoooo goed!
1050Arrow seizoen 6 heeft weer zijn mid season finale gehad. Viel toch ietsje tegen ten opzichte van de andere seizoenen. Ik denk dat ze toch wel de zwakste vijand ooit hebben nu. Wel zeer teleurstellend na het succes van Prometheus. Hopelijk kunnen ze in het 2e deel nu de vijanden beter schrijven, of komt er een betere focus op te liggen, want de serie krijgt momenteel veel kritiek