Goh als het na de garantieperiode is, kan je feitelijk weinig doen. Het enige dat ge kunt proberen is idd aan de winkel vragen om eventueel korting te krijgen voor een nieuwe microgolfoven, maar dat is dan puur een gunst van die winkel. Soms heb je gewoon pech en gaan dingen snel kapot. Klagen bij testaankoop is ook een optie maar uiteindelijk kan het, zoals gezegd, neerkomen op pure pech.gamerke1992 wrote:Onze ingebouwde microgolf oven heeft het plots begeven. Ik was iets aan het opwarmen en plots hoorde ik vonken en viel hij uit. Ik zag dan dat de koelkast en tuinverlichting ook zonder stroom zaten. Ik heb de zekeringen weer op gezet en alles werkte weer, behalve de microgolf oven.
Ik heb net alles opgezocht en we hebben helaas geen garantie meer, want we hebben deze al 3 jaar. Het heeft echter 648 euro gekost en dat vind ik toch wat duur om zo snel stuk te gaan.
Iemand een idee wat we zelf nog kunnen ondernemen? Ik ga ook mailen naar de winkel vanwaar het komt.
Allez dit is de juridische kwestie toch. Qua do it yourself weet ik nergens van.