HD Remasters
1Welke games zou jij graag nog remasterededed zien worden? Wat vinden jullie van al die PS4 remasters van de laatste tijd? Bespreek het hier.
Ik kan volledig in jou mening komen. Wat ik wel nog tof zou vinden, maar wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren is enkele PSP classics die in 1080p naar PS4 komen met trophy support.met0t0 wrote:Ik wil alleen nog oude games zien die een remaster krijgen. Games van op PS3 van 720p naar 1080p en van 30 fps naar 60 fps laten gaan op PS4, is echt niet interessant genoeg. Of het moet al zijn dat er een grote vernieuwing in de gameplay zit, zoals de FPS-mode in GTA V.
Een game als Grim Fandango die een remake krijgt, dat vind ik wel interessant.
Hmm ja, PSP-games zijn natuurlijk iets anders. Die zijn nog niet op een console verschenen, dus daarvoor kan het wel leuk zijn. Al zijn de belangrijkste games wel al beschikbaar in HD-versie op PS3, volgens mij. Ik denk dan aan de twee God of War-games en MGS: Peace Walker.dividedx11 wrote:Ik kan volledig in jou mening komen. Wat ik wel nog tof zou vinden, maar wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren is enkele PSP classics die in 1080p naar PS4 komen met trophy support.
Ik zou wel heel graag eens een goede nieuwe SOCOM (of game in die stijl) zien. Dat was pas goede tactische multiplayerNTGSruler wrote:Goh, de oude Max Payne's, The Getaway van op PS2 wil ik graag wel nog een HD remake van zien. Voor de rest niet echt iets speciaals. De Socom games van vroeger op PS2 mss? Dat zou pas wel wat zijn denk ik!
Inderdaad. Het is enorm jammer dat Zipper Interactive is opgedoekt. Geen idee wat er met de licentie van de Socom games is gebeurd. Zowiezo is het 3rd person shooter concept wel iets waar ik graag nog eens een goede game van zou willen zien.met0t0 wrote:Ik zou wel heel graag eens een goede nieuwe SOCOM (of game in die stijl) zien. Dat was pas goede tactische multiplayerNTGSruler wrote:Goh, de oude Max Payne's, The Getaway van op PS2 wil ik graag wel nog een HD remake van zien. Voor de rest niet echt iets speciaals. De Socom games van vroeger op PS2 mss? Dat zou pas wel wat zijn denk ik!
Met een PSP emulator en een beest van een PC kan je die spelen in 1080pdividedx11 wrote:Ik kan volledig in jou mening komen. Wat ik wel nog tof zou vinden, maar wat hoogstwaarschijnlijk niet gaat gebeuren is enkele PSP classics die in 1080p naar PS4 komen met trophy support.met0t0 wrote:Ik wil alleen nog oude games zien die een remaster krijgen. Games van op PS3 van 720p naar 1080p en van 30 fps naar 60 fps laten gaan op PS4, is echt niet interessant genoeg. Of het moet al zijn dat er een grote vernieuwing in de gameplay zit, zoals de FPS-mode in GTA V.
Een game als Grim Fandango die een remake krijgt, dat vind ik wel interessant.
en Folklore, die ik net op de pijnbank aan het leggen ben.... of hij mijRoyVdW wrote:R&C mag nog eens geremastered worden. Voor de rest hoeven ze er geen meer te maken. Uitmelking en geldklopperij. Natuurlijk wel mooi voor degene die het nog niet gespeeld hebben.
Heb liever dat ze die oude PS3 games trophies geven zoals MotorStorm, Heavenly Sword, Grid of Resistance bv.