Ik heb mijzelf ook al moeten tegenhouden, tot nu toe lukt het nogMr.Wolf wrote:Kon me echt niet inhouden en heb impulsief Shadow Of The Colossus gekocht. Een zalig spel om te spelen
Wat een fantastisch spel, veel mooie herinneringen aan
Ik heb mijzelf ook al moeten tegenhouden, tot nu toe lukt het nogMr.Wolf wrote:Kon me echt niet inhouden en heb impulsief Shadow Of The Colossus gekocht. Een zalig spel om te spelen
Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xdmet0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg
Vond je Shadow of war niet goed dan?fsterchele23 wrote:Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xdmet0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Den tweeden vind ik zelf nauwelijks een vervolg waard, tis meer een uitbreiding dan wat el. Gameplay en graphics zen blijven steken int jaar da den eersten uitkwam en toen wast al nie den besten op da vlak. In shadow of war ook gevoel dat golf na golf orcs killen is eb meer nie.gamerke1992 wrote:Vond je Shadow of war niet goed dan?fsterchele23 wrote:Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xdmet0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg
Ik ben gisteren begonnen met mirror's edge catalyst en ben zeer onder de indruk. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, waardoor ik er nog meer van geniet.
Daar kan ik je eigenlijk wel in vinden. Ik had in mijn 'mini review' volgens mij ook geschreven dat het meer van hetzelfde isfsterchele23 wrote:Den tweeden vind ik zelf nauwelijks een vervolg waard, tis meer een uitbreiding dan wat el. Gameplay en graphics zen blijven steken int jaar da den eersten uitkwam en toen wast al nie den besten op da vlak. In shadow of war ook gevoel dat golf na golf orcs killen is eb meer nie.gamerke1992 wrote:Vond je Shadow of war niet goed dan?fsterchele23 wrote:Dat was ik ook toen ik aan den eersten begon. Bij den tweeden was dat gevoel in alle geval helemaal weg xdmet0t0 wrote:Een viertal uur Middle-Earth: Shadow of Mordor gespeeld. Aangenaam door verrast, hopelijk blijft het leuk en gevarieerd genoeg
Ik ben gisteren begonnen met mirror's edge catalyst en ben zeer onder de indruk. Ik had absoluut geen hoge verwachtingen, waardoor ik er nog meer van geniet.
ik speelde hem op easy, ik weet wel waaromMr.Wolf wrote:Knack, wat een verdomd moeilijke game eigenlijk Is toch absoluut geen kindergame vind ik. De platforming is echt easy, de gevechten daarentegen...
Echt hé meer actie mocht echt wel Wat vond je ervan? Zet eventueel een korte review in het uitspeel topic.fsterchele23 wrote:Rime eerste playthrough zit erop nu nog alles nog keer spelen voor trophies en collectables.
Vanavond nog wat Supercross spelen voor wat meer actie dan Rime xd