Bloodborne en Ratchat and Clank heb ik al. Kay heb ik wel al paar keer willen kopen in sale, maar is er uiteindelijk niet van gekomen.
Wel jammer te lezen dat ze ps3 en vita stoppen, al is het wel te begrijpen. Ik hoop dat we dan inderdaad meer PS4 games krijgen en misschien iets recentere games.
Zal ook maar eens gaan kijken voor welke ps3 games ik nog de online trophies wil halen, want ook dat zal langzamerhand aflopen. Eind maart gaan killzone en wipeout bv al uit op ps3 en psvita.
Re: PlayStation Plus
1352R&C gratis nu al? Cool. Ja heb ook net een mail aangehad dat die service stopt. Hopelijk meer PS4 content of goedkoper abo.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1353Zeer goede games met misschien wel 1 van de beste ps4 game tot nu toe (ja ik kijk naar jou Bloodborne). Wel zeer spijtig dat ik beide ps4 games al heb.
Ik ben ook wel blij met het nieuws dat ze de ps3 games stopzetten. Ik hoop dan ook dat ze zo het sterke aanbod kunnen blijven behouden!
Ik ben ook wel blij met het nieuws dat ze de ps3 games stopzetten. Ik hoop dan ook dat ze zo het sterke aanbod kunnen blijven behouden!
1354Zeer mooie maand voor mij, denk dat ik beide games wel eens zal spelen wanneer ik er tijd voor heb
1356Den dag van vandaag dat iet goedkoper wordt. Zou leuk zen ma betwijfel et :-P. Wie weet wat ze tegen dan van plan zijnRoyVdW wrote:R&C gratis nu al? Cool. Ja heb ook net een mail aangehad dat die service stopt. Hopelijk meer PS4 content of goedkoper abo.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1357Prima maand naar mijn idee. Hopelijk houdt Sony dit niveau ook voor de rest van PS Plus aan.
1358Op zich ben ik wel tevreden met deze maand. Niet omdat er iets voor mezelf bij zit (ben niet van de action RPG's/Souls games en heb niets met R&C), maar omdat het toch iets hoger aangeschreven games betreft. Logisch ook gezien de melding die ze erbij hebben gemaakt. Laten we hopen dat ze het niveau weten vast te houden (al kom ik over het algemeen sowieso niet aan de Plus games toe...).
1359Heel goede maand voor mij, 2 games die ik toch sowieso eens wou spelen.
Als ze goede PS4-games blijven geven, vind ik het niet zo erg dat er binnen een jaar geen PS3 of PS Vita games meer bij PS+ komen.
Als ze goede PS4-games blijven geven, vind ik het niet zo erg dat er binnen een jaar geen PS3 of PS Vita games meer bij PS+ komen.
1360Mss dat ik Bloodborne ook eens zal downloaden. Weet niet of het iets voor mij zal zijn. Wel een betere maand voor PS4 zoals iedereen zegt.
1363Het feit is wel dat ze nudie PS3 en Vita games tegen volgend jaar weggaan ze enkel nog steenoude PS4 titels zullen geven denk ik die iedereen al heeft wie er interesse in heeft. R&C bv. die al verschillende keren in prijs is gedaald en dan ineens (gratis) aanbieden.
Heb er toch een dubbel gevoel bij. Logisch dat de ondersteuning voor PS3 ooit stopt en het wordt ruim op voorhand aangekondigd, maar liever gratis online zoals vroeger dan ons blij maken met een dode mus of uitgemolken koe. Hopelijk meer PS4 games want de prijsstijging naar €60 is anders onrechtvaardig.
Games die ik in de toekomst verwacht bij PS+ zijn o.a. Uncharted TLL, een of andere remaster (TLOU, AC Rogue, Burnout,....) Tegen dan ga iedereen die al in hen bezit hebben veronderstel ik.
Heb er toch een dubbel gevoel bij. Logisch dat de ondersteuning voor PS3 ooit stopt en het wordt ruim op voorhand aangekondigd, maar liever gratis online zoals vroeger dan ons blij maken met een dode mus of uitgemolken koe. Hopelijk meer PS4 games want de prijsstijging naar €60 is anders onrechtvaardig.
Games die ik in de toekomst verwacht bij PS+ zijn o.a. Uncharted TLL, een of andere remaster (TLOU, AC Rogue, Burnout,....) Tegen dan ga iedereen die al in hen bezit hebben veronderstel ik.
1364Het zou leuk zen als ze ps now bij plus steken dab als vervanger xd en van prijsstijging hoef je niet veel last van te hebben als je dat niet wilt want er zijn voldoende promoties voor plus doorheen het jaar
1365Er is nog tot 23 maart een 25% kortingsactie voor 12 maanden PSPlus in de PSN-store zelf. 44,99 nu ipv 59,99euro.