Re: Het afdwaaltopic
631Drukke levens hé Ik ken er alles van. Stel je voor dat je dan nog eens kinderen hebt, ik krijg al schrik
Oh my god!! We're all going to Die!!! *runs*gamerke1992 wrote:Drukke levens hé Ik ken er alles van. Stel je voor dat je dan nog eens kinderen hebt, ik krijg al schrik
ShAmPi wrote:Ik heb geen kinderwens dus geen probleem
Jullie weten niet wat jullie missengamerke1992 wrote:ShAmPi wrote:Ik heb geen kinderwens dus geen probleem
Haha, same here (for now)
Paveman heeft het al prachtig samengevat hierboven!gamerke1992 wrote:Grappig dat je het zo verwoord Shampi Zowel ik en mijn vriendin zeggen altijd dat we momenteel te egoïstisch zijn om aan kinderen te beginnen. We zitten dus wel op dezelfde golflengte met jou.
Ik sluit niet uit dat we ooit wel een kind willen, maar op dit moment hebben we dat gevoel nog niet. Ik krijg vaak reacties met de vraag of we nog niet aan kinderen beginnen, aangezien we al bijna 9 jaar samen zijn. Vele vinden dit dan vreemd.
We zijn beide met onze job bezig en willen daarbuiten veel tijd voor mekaar hebben. Ik vind onze kat zelf als genoeg werk nu
een man naar mijn hartShAmPi wrote:Ik heb geen kinderwens dus geen probleem
ze hebben hem nu pas teruggevonden onder al die confettiKolm wrote:Bijna als vermist opgegeven...
Ik heb wel enkele dagen glitterkak gehadGamefreak wrote:ze hebben hem nu pas teruggevonden onder al die confettiKolm wrote:Bijna als vermist opgegeven...
TrueKolm wrote:Dat is nog erger dan confetti om weg te krijgen