Re: PlayStation Plus

1382
Beyond 2 souls en Rayman heb ik al. Beiden zijn ook al regelmatig in de sale geweest voor minder dan 10 euro. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die de games al hebben en de mensen die ze nog niet hebben, hebben er waarschijnlijk niet echt interesse in. Toon8 lijkt een uitzondering hier :p
Voor de mensen die Rayman nog platinum willen halen, hebben hier wel een goed moment dat het aantal spelers waarschijnlijk wat hoger gaat liggen en het makkelijker wordt om een gouden of misschien zelfs diamanten trophy te halen in de challenges.

De PS3 en vita games zou ik nog even moeten opzoeken.
Image

1383
Beyond: two souls had ik al een tijdje interesse in, dus daar ben ik erg blij mee. Rayman legends heb ik al op de pc, maar het is wel een leuk spel om local coop mee te doen met vrienden. Dus ik ben wel tevreden met deze maand.
Image

1384
Beyond is idd een goed spel. Heb hem paar jaar geleden op PS3 al uitgespeeld, maar zou hem toch nog eens graag platina halen aangezien die toch gratis is. Gekocht zou ik hem nooit hebben gedaan om die reden door backlog en mindere interesse want er is geen herspeelbaarheid eens je het verhaal kent.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1386
Kolm wrote:Beyond 2 souls en Rayman heb ik al. Beiden zijn ook al regelmatig in de sale geweest voor minder dan 10 euro. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die de games al hebben en de mensen die ze nog niet hebben, hebben er waarschijnlijk niet echt interesse in. Toon8 lijkt een uitzondering hier :p
Voor de mensen die Rayman nog platinum willen halen, hebben hier wel een goed moment dat het aantal spelers waarschijnlijk wat hoger gaat liggen en het makkelijker wordt om een gouden of misschien zelfs diamanten trophy te halen in de challenges.

De PS3 en vita games zou ik nog even moeten opzoeken.
De heavy rain enbeyond two souls collection staan al sinds hun release 2 jaar geleden op mijn wishlist. Heb inderdaad al vaak getwijfeld tijdens een sale om ze te kopen maar door mijn grote backlog nooit gedaan, wat nu beloond is :lol:
Image

1391
minermb wrote:
Marty wrote:Games zijn te downloaden. King Oddball kan je ook voor de ps4 binnen halen. Misschien een foutje :think:
Geen foutje, er stond dat die ook voor de ps3 en ps4 zou zijn. ;)
Zie dat nu idd ook staan. Stond er toen nog niet bij toen ik de lijst postte. Maar ps3 versie is (nog) niet gratis
Image