Re: PlayStation Plus
1381Ps+ is toch enorm verbeterd de laatste maanden, jammer voor mijn backlog Beyond Two Souls stond al lang op mijn wishlist samen met heavy rain, die dan ook eens bij ps+ mag komen
Moderator: Leaderboard Group
De heavy rain enbeyond two souls collection staan al sinds hun release 2 jaar geleden op mijn wishlist. Heb inderdaad al vaak getwijfeld tijdens een sale om ze te kopen maar door mijn grote backlog nooit gedaan, wat nu beloond isKolm wrote:Beyond 2 souls en Rayman heb ik al. Beiden zijn ook al regelmatig in de sale geweest voor minder dan 10 euro. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die de games al hebben en de mensen die ze nog niet hebben, hebben er waarschijnlijk niet echt interesse in. Toon8 lijkt een uitzondering hier
Voor de mensen die Rayman nog platinum willen halen, hebben hier wel een goed moment dat het aantal spelers waarschijnlijk wat hoger gaat liggen en het makkelijker wordt om een gouden of misschien zelfs diamanten trophy te halen in de challenges.
De PS3 en vita games zou ik nog even moeten opzoeken.
Geen foutje, er stond dat die ook voor de ps3 en ps4 zou zijn.Marty wrote:Games zijn te downloaden. King Oddball kan je ook voor de ps4 binnen halen. Misschien een foutje
Zie dat nu idd ook staan. Stond er toen nog niet bij toen ik de lijst postte. Maar ps3 versie is (nog) niet gratisminermb wrote:Geen foutje, er stond dat die ook voor de ps3 en ps4 zou zijn.Marty wrote:Games zijn te downloaden. King Oddball kan je ook voor de ps4 binnen halen. Misschien een foutje
ik dacht dat die enkel voor de vita was.Marty wrote:Games zijn te downloaden. King Oddball kan je ook voor de ps4 binnen halen. Misschien een foutje
Return to “PlayStation Network Gaming”