Re: Red Dead Redemption 2

56
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:heb gelezen dat ze al 8 (!) jaar aan de game bezig zijn....
Het zijn dan ook graphics van 8 jaar geleden :D
Haha, fantastische opmerking :D
Misschien brengen ze later voor PS5 wel een versie uit met graphics die voor die tijd goed zullen zijn ;)

Re: Red Dead Redemption 2

58
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:heb gelezen dat ze al 8 (!) jaar aan de game bezig zijn....
Het zijn dan ook graphics van 8 jaar geleden :D
vind je ?
Het zijn allesinds geen anno 2018 graphics...

Natuurlijk is het R* en daar komt 60% op klaar gewoon door de naam te horen...
Image

Re: Red Dead Redemption 2

59
Ik ben het volledig met ShAmPi eens wat dat betreft. Maar dat heeft Rockstar imo altijd al gehad: gedateerde graphics. Het zijn niet écht mijn type games, maar ik begrijp wel dat ze met gameplay een hoop goed maken voor hun fans, maar zeggen dat het R* games er altijd goed uit zien is jezelf niet serieus nemen als je het mij vraagt...
Maar ergens vind ik dat ook wel weer mooi: weinig aantrekken van wat er van je 'verwacht' wordt en gewoon je eigen ding doen. Sowieso heb ik veel respect voor R*, al is het maar om het simpele feit dat ze er niet voor kiezen elk jaar een nieuwe game uit te brengen, ook al weet iedereen dat dit commercieel gezien geen verkeerde keuze zou zijn.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

60
Rockstar games waren voor mij altijd leuke games, lekker doen waar je zin in had en rotzooi trappen zoveel je wilde! Dat het er wat minder uitzag kon me niet veel schelen. Maar wat mij betreft zijn ze sinds GTAV echt compleet het spoor bijster.

De hoofdreden: GTA Online...

Het is vast geweldig als je een paar vrienden hebt waar je regelmatig private mee samenspeelt, maar als lone wolf is er echt niks aan. Zodra je in een public lobby komt ben je meer dood dan levend en als je missies samen probeert te doen is er altijd wel eentje die gewoon de boel aan flarden zit te schieten of lekker een RPG op de missie auto dropt of whatever zodat het faalt. Samenspelen kennen ze gewoon niet. De community is echt bagger.

Rockstar blijft nieuwe updates voor GTA Online uitbrengen en aan 1 kant siert ze dat, maar aan de andere kant zie je dat het gewoon pure geldklopperij wordt om mensen richting dure sharkcards te duwen. Nieuwe items zijn vaak zo extreem duur dat je als beginnende (en zelfs als terugkerende) lone wolf speler echt dagenlang bezig bent voor 1 zo'n ding. In combinatie met de frustratie van de community is dat het gewoon niet meer waard.

Singleplayer hebben ze hierdoor compleet links laten liggen terwijl ik had gehoopt dat er gewoon nieuwe DLC zou komen met nieuwe missies, net zoals The Ballad of Gay Tony in GTA4. Maar GTA online is gewoon een soort cash cow geworden voor Rockstar en eerlijk is eerlijk... Red Dead Redemption 2 gaat dat ook worden. Toevallig gisteren nog een keertje ingelogd en een treasure hunt gedaan voor een wapen. Op het einde kreeg ik dan het bericht dat als ik 50 headshots haal ermee, dat ik dan dat wapen ook unlock in RDR2 online. De marketing voor RDR2 online is dus nu al lang bezig en de game moet nog uitkomen! En RDR2 online is voor mij ook de reden dat ik RDR2 voorlopig links laat liggen. De singleplayer zal misschien leuk zijn, maar uiteindelijk gaan ze ook gewoon proberen om te game zoveel mogelijk uit te melken via het online gedeelte.
Image
cron