Re: Wat speel je op dit moment?

1666
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Ondertussen begonnen aan the witcher 3 blood and wine, wat een fantastische game wereld dat ze hierin gemaakt hebben :O
Wat ik vooral ook grappig vond was dat je zo sterk bent geworden in de game en dan begin je aan blood & wine en ga je dood door een simpel everzwijn :p
Gezellig... Xd nu heb ik nog minder zin om er mee verder te doen haha

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1667
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Ondertussen begonnen aan the witcher 3 blood and wine, wat een fantastische game wereld dat ze hierin gemaakt hebben :O
Das zot e. Kvind ook een geweldige game ma aan diene blood and wine schuif ik altijd op om te spelen:-P

Gisteren gewoon een uur rondgelopen in de stad en het kasteel, wat sightseeing :P En kijken waar ik binnen kon gaan en waar niet.
gamerke1992 wrote:
Wat ik vooral ook grappig vond was dat je zo sterk bent geworden in de game en dan begin je aan blood & wine en ga je dood door een simpel everzwijn :p

Ik was lvl 40 toen ik begon aan blood and wine, eindelijk weer eens wat tegenstand in de game die al lang te gemakkelijk was geworden.
Image

1670
Tjeefkeuh wrote:Ik heb The Witcher 1 overgeslagen na een paar chapters. Het enige positieve in die game is het verhaal. De tweede waar ik nu aan begonnen ben is op elk vlak beter.
Ik heb alleen de 2e en nu de 3e gespeeld en van de 1e wat filmpjes van bekeken op youtube. Eigenlijk ongelooflijk dat die game van dezelfde makers is als de laatste twee. Maar toen waren ze nog een indie ontwikkelaar met weinig middelen zeker ...
Mr.Wolf wrote:Vond Blood And Wine een van de mooiste werelden die ik al gezien heb in een game. Ik kreeg precies heimwee naar een wereld waar ik nooit echt geweest ben :p Vooral die prachtige uitzichten die je hier had!

Ik krijg er vooral een soort Disney vibe van :P
Image

1673
Far cry 3 wil nie mer alles gedaan buiten 1 sidequest die altijd bugged en waardoor niet te vervolledigen valt en in een story mission sluit de game telkens af bij beginnen van filmpje....

Dan maar begonnen aan ac origins dlc en monster hunter world met ne maat

Image

1675
PS3
Need for Speed: Most Wanted. Begonnen om kolm hiermee te helpen, inmiddels zelf ook bijna op 100%. Hierdoor is Steins; Gate even blijven liggen, al ben ik daar zeker ook nog mee bezig
Dankzij NTGSRuler toch de hoop gekregen om de Vita versie platinum te kunnen halen en daarmee verder gegaan. Momenteel ben ik bezig met de grind om 3 Pro mods in de multiplayer te krijgen (2 binnen, nog 1 te gaan). Ik weet nog niet of ik daarna gelijk door ga of pas in de vakantie.

PS4
PES2018, MyClub. Voornamelijk team sterker proberen te maken om tegen computer Superstar niveau door te komen (moet nu nog 2/3x achter elkaar aan winnen tegen sterkere tegenstander) en uiteindelijk de trophy van 2x achter elkaar winnen op Legend niveau (kan op zich tegen zwakkere tegenstanders).

Switch
Mario + Rabbids Kingdom Battle. Al uitgespeeld (met alle battles op perfect), maar nog een aantal challenges en treasures om te halen/vinden, al weet ik niet of ik die laatste wel op 100% ga halen. Wereld 3 is irritant onoverzichtelijk....
Image

1676
PS3: NFS Most Wanted en dan specifiek de DLC met als eerste focus de MP trophies, we zijn er bijna! Daarna nog 100.000 races (zo voelt het in vergelijking met de main game) voor 100% trophies...

@paveman: Wees blij dat de vita de DLC trophies niet heeft! :q:

PS4: Detroit become human. Tot nu toe heb ik alle personages nog in leven en de game is dan een stuk langer dan ik verwacht had!
Image

1677
Kolm wrote:PS3: NFS Most Wanted en dan specifiek de DLC met als eerste focus de MP trophies, we zijn er bijna! Daarna nog 100.000 races (zo voelt het in vergelijking met de main game) voor 100% trophies...

@paveman: Wees blij dat de vita de DLC trophies niet heeft! :q:

PS4: Detroit become human. Tot nu toe heb ik alle personages nog in leven en de game is dan een stuk langer dan ik verwacht had!
Klopt helemaal! Ik had dan echt niet voor de 100% gegaan!
Image

1679
paveman wrote:PS3
Need for Speed: Most Wanted. Begonnen om kolm hiermee te helpen, inmiddels zelf ook bijna op 100%. Hierdoor is Steins; Gate even blijven liggen, al ben ik daar zeker ook nog mee bezig
Dankzij NTGSRuler toch de hoop gekregen om de Vita versie platinum te kunnen halen en daarmee verder gegaan. Momenteel ben ik bezig met de grind om 3 Pro mods in de multiplayer te krijgen (2 binnen, nog 1 te gaan). Ik weet nog niet of ik daarna gelijk door ga of pas in de vakantie.

PS4
PES2018, MyClub. Voornamelijk team sterker proberen te maken om tegen computer Superstar niveau door te komen (moet nu nog 2/3x achter elkaar aan winnen tegen sterkere tegenstander) en uiteindelijk de trophy van 2x achter elkaar winnen op Legend niveau (kan op zich tegen zwakkere tegenstanders).

Switch
Mario + Rabbids Kingdom Battle. Al uitgespeeld (met alle battles op perfect), maar nog een aantal challenges en treasures om te halen/vinden, al weet ik niet of ik die laatste wel op 100% ga halen. Wereld 3 is irritant onoverzichtelijk....
De Vita versie is op zich ook wel fun hoor. De vertaling van PS3 naar Vita is best goed gedaan.
Image