Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8011++++ Vandaag eens naar het reisbureau geweest voor op vakantie te gaan naar Nice met vrienden
zie maar dat je op tijd bent, anders komt die sympathieke deurwaarder, de heer Kaalplukker, nog eens langsNTGSruler wrote:++++ TGIF!! ( thank God it's friday)
++++ Belastingsbrief in orde. Jaarlijkse zever.
++++ Rustig weekendje tegemoet.
Als hij komt is het om terug te gevenGamefreak wrote:
zie maar dat je op tijd bent, anders komt die sympathieke deurwaarder, de heer Kaalplukker, nog eens langs
Dat is wel zeer origineel te noemen Goed gevondenShAmPi wrote:++++ aight. Ik wou het eerst niet doen. Maar hier is tat #5 dat ik laatst heb laten zetten.
Gezellig daar!!Mr.Wolf wrote:++++++ Eergisteren, toen ik aan het werken was in de bart smit, kwam ik terug 1 van die bitches tegen die mij gebuisd hadden. Toevallig kwamen mijn ouders ook in de winkel die tegen. Ons ma heeft ze eens goed aangepakt Daarna toen ze terug over de braderij gingen, kwamen ze ze weer tegen. Toen kon onze pa zich ook niet meer inhouden. Hij heeft gezegd dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, vergezeld met enkele scheldwoorden.
wat een tooooooeeeeevalMr.Wolf wrote:++++++ Eergisteren, toen ik aan het werken was in de bart smit, kwam ik terug 1 van die bitches tegen die mij gebuisd hadden. Toevallig kwamen mijn ouders ook in de winkel die tegen. Ons ma heeft ze eens goed aangepakt Daarna toen ze terug over de braderij gingen, kwamen ze ze weer tegen. Toen kon onze pa zich ook niet meer inhouden. Hij heeft gezegd dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, vergezeld met enkele scheldwoorden.