Re: Het afdwaaltopic

721
paveman wrote:Om er vanmorgen achter te komen dat het eigenlijk 2-6 geworden is....? :P :lol:
Gelukkig niet deze keer!

Heb ook wel is een 0 - 14 om de elleboog (ipv oren) gehad... Volgens mij had ik die nacht een mug opgesloten tussen mijn donsdeken en mijn elleboog ofzo :dizzy:
Image

Re: Het afdwaaltopic

726
Mocht de frigo ruim genoeg zijn, zat ik er ook al in :p
Ondertussen ben ik al gewend aan het slapen met de ramen open. Slaapmasker op tegen het licht en de ventilator aan om mijn lichaam nog een beetje te misleiden zodat het denkt dat het toch zó warm nu ook niet is :snore:

Re: Het afdwaaltopic

727
met0t0 wrote:Mocht de frigo ruim genoeg zijn, zat ik er ook al in :p
Ondertussen ben ik al gewend aan het slapen met de ramen open. Slaapmasker op tegen het licht en de ventilator aan om mijn lichaam nog een beetje te misleiden zodat het denkt dat het toch zó warm nu ook niet is :snore:
laat je bij voorkeur door WOLF vakkundig opvouwen, dan pas je er wel in !!

Re: Het afdwaaltopic

728
Sora_Lizard wrote:Ik voel me wel wat eenzaam hier 's nachts. :(
Als ik dan eens laat ben 'vergeet' ik ook gewoon in het bikkeltopic te posten... Vaak ben je in ieder geval niet alleen!! ;)
Moet ik zeggen dat het hier sowieso wel wat rustig is de laatste tijd.... :(
Image

Re: Het afdwaaltopic

733
paveman wrote:
Kolm wrote:Yay, weer bikkel gehaald... :|

Was vandaag niet wakker te krijgen, ook nog een paar uur op de zetel geslapen en nu ook moe. Maar het is buiten eindelijk aan het afkoelen en heb ramen en deuren even helemaal openstaan. Zo kan ik helaas niet gaan slapen...

Positieve: Kolm vs muggen: 2 - 0!
Om er vanmorgen achter te komen dat het eigenlijk 2-6 geworden is....? :P :lol:
Ritje naar België: 1000+ - 0 :lol:

Minpuntje: Mijn auto moet nu wel een keer gewassen worden...:shhhh:
Image