Re: PlayStation 4

378
Tis echt erg. Jammer dat zoiets zo snel uitverkocht is. ;(
Ben aant overwegen om de actie in GM aan te nemen en mijn PS4 in te ruilen voor een PS4 Pro 1tb.
Die limited edition van 2tb had leuk geweest...

Is er trouwens een verschil tussen de Gold wireless en de platinum wireless Headset? Alvast de prijs.
Image

Re: PlayStation 4

379
NTGSruler wrote:Tis echt erg. Jammer dat zoiets zo snel uitverkocht is. ;(
Ben aant overwegen om de actie in GM aan te nemen en mijn PS4 in te ruilen voor een PS4 Pro 1tb.
Die limited edition van 2tb had leuk geweest...

Is er trouwens een verschil tussen de Gold wireless en de platinum wireless Headset? Alvast de prijs.
Mag je dan ook in de winkel je data overzetten? Is namelijk supersimpel om een ps4 te klonen op een nieuwe als je er gewoon netwerkkabel tussen hebt. Gaat ook heel snel.
Image

Re: PlayStation 4

380
@Kolm: goeie vraag. Ik dacht die wat ik nu heb te formatteren en dan alles terug op de nieuwe te zetten. Maar als het op die manier van de netwerkkabel kan, lijkt het mij overbodig dat ik het zelf doe. Aan de andere kant start ik thuis lekker opnieuw met een lege HDD van de PS4. Als ik upgrade is nog niet zeker, de actie vind ik alvast wel netjes.
Image

Re: PlayStation 4

381
Vergeet zeker niet om je ps4 te deactiveren voor je hem formateert en inlevert. Dus aangeven dat het niet meer je primary is. Als je overzet met netwerkkabel, krijg je ook de optie om van de nieuwe je primary te maken en kan je aanvinken wat je overzet en voor gamedata kan je zelfs selecteren welke games wel/niet.
Image

Re: PlayStation 4

382
NTGSruler wrote:Iemand die een idee heeft waar we die PS4 Pro 500 million zouden kunnen pre orderen? Waarschijnlijk gaan we daar toch geen kand toe hebben aangezien het om 50000 units gaat wereldwijd. Hoeveel zouden er in Belgie beschikbaar gesteld worden? Vanaf 24 augustus zouden we kunnen bestellen..
De speciale headset ga ik ook aanschaffen. Ii heb dringend een nieuwe headset nodig..11 oktober zou die bij ons er moeten zijn...
Zijn er hier nog die de console zouden willen?
zet dat maar uit je hoofd NTGS, die zijn al lang de deur uit...

Re: PlayStation 4

383
Kolm wrote:Vergeet zeker niet om je ps4 te deactiveren voor je hem formateert en inlevert. Dus aangeven dat het niet meer je primary is. Als je overzet met netwerkkabel, krijg je ook de optie om van de nieuwe je primary te maken en kan je aanvinken wat je overzet en voor gamedata kan je zelfs selecteren welke games wel/niet.
Hmm ik moet mij daar eens over inlezen. Mss beter toch maar laten overzetten in de winkel. Voor ik ga mee beter eens bellen naar GM.
Image

Re: PlayStation 4

386
NTGSruler wrote:@gamerke1992: ik heb gewoon de zwarte PS4 Pro bundel met Fortnite gekocht. Die limited edition zijn allemaal uitverkocht. Binnenkort kun je er eentje op eBay kopen voor 1000 euro als je echt wil..
1000 euro ga ik er niet aan geven :p Maar voor 530 euro lijkt het mij wel oké met headset en controller bij. Ik geeft pas op na 24 augustus :lol:
Image

Re: PlayStation 4

388
NTGSruler wrote:Is er trouwens een verschil tussen de Gold wireless en de platinum wireless Headset? Alvast de prijs.
De Gold is zeg maar het basismodel. Goed geluid, draagcomfort en batterijduur voor een mooie prijs. De Platinum is het beste model, met betere virtuele surround, batterij gaat normaal gezien iets langer mee en er is ook 3D-audio. 3D-audio zorgt ervoor dat ge u nog iets meer in de game voelt, omdat ge duidelijker zou horen of iets bijvoorbeeld van boven of onder komt. 'k Heb het wel zelf nog nooit geprobeerd.

Re: PlayStation 4

389
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Is er trouwens een verschil tussen de Gold wireless en de platinum wireless Headset? Alvast de prijs.
De Gold is zeg maar het basismodel. Goed geluid, draagcomfort en batterijduur voor een mooie prijs. De Platinum is het beste model, met betere virtuele surround, batterij gaat normaal gezien iets langer mee en er is ook 3D-audio. 3D-audio zorgt ervoor dat ge u nog iets meer in de game voelt, omdat ge duidelijker zou horen of iets bijvoorbeeld van boven of onder komt. 'k Heb het wel zelf nog nooit geprobeerd.
Natterij gaat NOG langer mee?
Damn en de gold gaat al zo lang mee :D
Image
cron