Jammer dat ik hem een paar maanden geleden gekocht heb voor mijn pcLigeiro wrote:Dishonored is alvast 1 van de games voor ps3 in april
![sad :(](./images/smilies/t4a_sad.png)
Moderator: Leaderboard Group
Jammer dat ik hem een paar maanden geleden gekocht heb voor mijn pcLigeiro wrote:Dishonored is alvast 1 van de games voor ps3 in april
Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
merde, die heb ik alLigeiro wrote:Dishonored is alvast 1 van de games voor ps3 in april
Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+gamerke1992 wrote:Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
En ik heb killzone alminermb wrote:Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+gamerke1992 wrote:Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
Dat zou ook eens een hele verandering zijnGamefreak wrote:@Gamerke, een jaap indie titels mss ?
Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote:Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.gamerke1992 wrote:Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote:Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
Dan mogen ze zich aan boe-geroep verwachten denk ik. Woah dave kan je niet eens een game noemen vind ik. Het lijkt eerder een smartphone game die in een uurtje in elkaar is gestoken door een beginnende developer van apps.Sanity penguin wrote:Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.gamerke1992 wrote:Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote: Ik hoop echt dat je ongelijk hebt
Return to “PlayStation Network Gaming”