Jammer dat ik hem een paar maanden geleden gekocht heb voor mijn pcLigeiro wrote:Dishonored is alvast 1 van de games voor ps3 in april
Re: PlayStation Plus
77Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
78merde, die heb ik alLigeiro wrote:Dishonored is alvast 1 van de games voor ps3 in april
79Ik hoop op een mooie maand, in de vakantie is m'n trophy achterstand wat inhalen.
80Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+gamerke1992 wrote:Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
81En ik heb killzone al Dat ze dan maar een andere geven die beide niet hebbenminermb wrote:Ik hoop eigenlijk meer op shadowfall. Ik heb knack al, dus die hoef ik niet bij PS+gamerke1992 wrote:Dat gevoel heb ik wel al wat langerNTGSruler wrote:Heb zo'n gevoel dat we mss wel binnenkort ook eens Knack gaan krijgen voor de PS4. Hij staat nu in de Paassale en je weet wat dat wil zeggen... Tempting maar ik ga toch nog wat wachten.
83Dat zou ook eens een hele verandering zijn Al klaag ik niet, elke maand zit er genoeg tussen voor mij.Gamefreak wrote:@Gamerke, een jaap indie titels mss ?
85PS+ is in principe geweldig. Ben tegen online betaling, maar heb nog nooit online gegamed sinds ik een PS4 heb. De maandelijkse games geven dat abo bedrag dubbel en dik terug en soms zitten er best verrassende games bij en echt goede. Heb mijn eerste jaarabo dan nog van Bol tegen die korting en heb er maar 35 voor betaald. Sony is goed bezig.
Die nieuwe update voegt goede extra's toe. Nu kan je eindelijk games met 0% trofeevoortgang verwijderen en selecteren welke zichtbaar zijn. Ook die tekens voor de tekst in de menu's verduidelijken elke optie.
Die nieuwe update voegt goede extra's toe. Nu kan je eindelijk games met 0% trofeevoortgang verwijderen en selecteren welke zichtbaar zijn. Ook die tekens voor de tekst in de menu's verduidelijken elke optie.
86Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
87Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote:Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
88Shadowfall zou ik op zich wel nice vinden!! Maar das vrees ik voor. Killzone games zijn denk ik nog nooit bij PS+ geweest?
89Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.gamerke1992 wrote:Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote:Ik hoop echt dat je ongelijk hebtShAmPi wrote:Ze zeggen dat het Whoah Dave zal zijn voor ps4
90Dan mogen ze zich aan boe-geroep verwachten denk ik. Woah dave kan je niet eens een game noemen vind ik. Het lijkt eerder een smartphone game die in een uurtje in elkaar is gestoken door een beginnende developer van apps.Sanity penguin wrote:Zou bevestigd zijn in hun blogcast. Maar niet of het om een extra gaat, of dat dit daadwerkelijk de game zal zijn voor PS4. Het zou wel wat knullig zijn als eigenlijk game gezien die er inderdaad al eerder voor de vita in zat.gamerke1992 wrote:Ik zou het vreemd vinden, aangezien we die al voor de vita hebben gekregen. Niet zou een leuke game trouwens, ik heb het ongeveer een half uurtje gespeeld.Mr.Wolf wrote: Ik hoop echt dat je ongelijk hebt