Re: Wat speel je op dit moment?

1711
Gisteren een tweede avond Assassin's Creed Syndicate gespeeld. Heel leuk, maar ik moet duidelijk nog heel wat wennen aan de nieuwe systemen nu levels van personages en het maken van gear een groter belang hebben :?
Het lijkt ook alsof het moeilijker is om geld te verdienen, maar misschien heb ik gewoon nog niet veel mogelijkheden in Sequence 4.

1712
met0t0 wrote:Gisteren een tweede avond Assassin's Creed Syndicate gespeeld. Heel leuk, maar ik moet duidelijk nog heel wat wennen aan de nieuwe systemen nu levels van personages en het maken van gear een groter belang hebben :?
Het lijkt ook alsof het moeilijker is om geld te verdienen, maar misschien heb ik gewoon nog niet veel mogelijkheden in Sequence 4.
Zaten er in Syndicate al RPG elementen dan?

1713
Tjeefkeuh wrote:Zaten er in Syndicate al RPG elementen dan?
Voor je gear te upgraden moest je materialen verzamelen en dan ook nog geld erbovenop leggen. Beetje vergelijkbaar met het upgraden van je schip in Black Flag. Voor skills te unlocken/upgraden moest je skillpoints unlocken en ik geloof dat je die kreeg door te levellen, maar niet zeker meer.
Image

1715
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:Gisteren een tweede avond Assassin's Creed Syndicate gespeeld. Heel leuk, maar ik moet duidelijk nog heel wat wennen aan de nieuwe systemen nu levels van personages en het maken van gear een groter belang hebben :?
Zaten er in Syndicate al RPG elementen dan?
Toch een pak meer dan in Unity. Unity was nog meer klassiek Assassin's Creed, met simpelweg meer mogelijkheden in keuze van skills en outfits die daarbij aansloten. In Syndicate zijn er heel wat meer RPG-elementen. Om te beginnen levellen de personages en daar is veel mee verbonden. Bepaalde gear kan bijvoorbeeld alleen gemaakt en gebruikt worden vanaf een bepaald level. Ook hebt ge voldoende XP nodig om nieuwe skills te kopen, waarmee ge dan algemeen levelt. De vijanden zijn ook van levels voorzien en sommige vijanden kunnen ook echt te sterk zijn waar ik nu zit in de game (sequence 4).
Ik heb het gevoel dat het levellen en geld verdienen nogal traag gaat, daarom dat ik zei dat ik het toch eens wat grondiger zal moeten bestuderen :P

1716
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:Voor de eerste keer in mijn leven een fifa game gespeeld (ik had tijdje terug fifa 16 gekocht voor 5 euro om eens uit te proberen). En ik vond de eerste match al zeer leuk :p
bestaat dat ras nog ? :O :O :O
Hier. Voetbal zegt me niks dus ik speel die games ook nooit.
Image

1721
PS3
Far Cry 2 - Ondertussen het hele noorden uitgekamd en de laatste missie gedaan die je van het noorden naar het zuiden brengt. Net begonnen aan de eerste missie in het zuiden die nodig is voor ik vrij kan rondlopen zonder actieve missie (denk ik). Het zuiden had wat meer content/missies begreep ik, dus dat gaat nog even duren :lol:

PS4
Need for Speed Rivals - Cop carrière op level 60 en alles wat met cops te maken heeft is klaar.
Nu begonnen met racers en dat is soms wat vervelend: Teveel damage is een reset in je hideout, maar erger... alle verdiende sp ben je dan kwijt! Heb je een crash tijdens een achtervolging, duur het spawnen zo lang dat er zoveel politie rond je staat dat er geen ontsnappen aan het 'busten' meer is. Meestal is dat spawn en insta-bust, reset, punten kwijt en begin maar weer opnieuw.

Far Cry 5 - De zombies DLC is uit dus daar ga ik nu ook afwisselend mee verder. Eerste 2 pitches gespeeld tot nu toe en ik vind de opzet wel leuk! :cool:

PS Vita
Sly Cooper Thieves in Time - Op vakantie had ik de vita mee en ben ik weer verder gegaan met deze game. Kijken of ik deze ook een keer kan afronden tussen al de rest nog door :D

Ik ben voor mijn doen echt teveel games door elkaar aant spelen :q:
Image

1724
@Kolm: dat is voor mij ook een ergernis aan de NFS games. Zeker de achtervolging missies. Zit je een halfuur rond te racen, wordt je alsnog gearresteerd of rij je ergens tegen en missie over. Alles kwijt en opnieuw beginnen.
Zoals al zo vaak en door velen gezegd: de Underground games waren de beste in de reeks gevolgd door Most Wanted. Al de rest heeft mij nooit zo kunnen bekoren.
Image

1725
NTGSruler wrote:@Kolm: dat is voor mij ook een ergernis aan de NFS games. Zeker de achtervolging missies. Zit je een halfuur rond te racen, wordt je alsnog gearresteerd of rij je ergens tegen en missie over. Alles kwijt en opnieuw beginnen.
Zoals al zo vaak en door velen gezegd: de Underground games waren de beste in de reeks gevolgd door Most Wanted. Al de rest heeft mij nooit zo kunnen bekoren.
Carbon vind ik ook zeer goe en de laatste 2 games zijn ook plezant :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image