Je moet lijstjes van taken completen in 1 sessie en 1 van die taken is vaak x aantal sp in 1 sessie verzamelen. Het vreemde is dat je als cop, wel mag crashen of je base mag binnengaan en dat je dan niets van je sp voor je taak kwijt bent. Als racer wordt dat altijd gereset bij een crash en bust, maar ook als je zelf je basis binnen rijdt! Ik was zo een keer met 30k naar binnen gereden en toen ik opnieuw de weg op ging had ik nog maar 2k... Ik had de sp wel op mijn rekening gekregen om onderdelen mee te kopen, maar voor mijn taak was die plots weg. Dat vond ik totaal niet logisch, waarom is racer anders dan cop?NTGSruler wrote:@Kolm: dat is voor mij ook een ergernis aan de NFS games. Zeker de achtervolging missies. Zit je een halfuur rond te racen, wordt je alsnog gearresteerd of rij je ergens tegen en missie over. Alles kwijt en opnieuw beginnen.
Zoals al zo vaak en door velen gezegd: de Underground games waren de beste in de reeks gevolgd door Most Wanted. Al de rest heeft mij nooit zo kunnen bekoren.
Gelukkig mag je wel crashen/bust als je al genoeg sp hebt verzameld voor die taak en daarna pas crasht/bust. Dan krijg je het weliswaar niet op je rekening, maar het vinkje van de taak blijft dan wel staan! Scheelt een hoop...
Oh well, genoeg rant, ik speel de game wel verder uit, maar een volgende need for speed game zal een tijdje duren!