Wauw! Congrats! Mooie plat!!NTGSruler wrote:#103 Gran Turismo Sport.
Eindelijk.
Re: Pronken met je Platinums
2298#65: uncharted Drake's Fortune
Ik dacht onlangs de remastered aan te schaffen mag bedacht toen dat ik beter gewoon de originele zou kunnen platten
Ik dacht onlangs de remastered aan te schaffen mag bedacht toen dat ik beter gewoon de originele zou kunnen platten
2300 130 Super Destronaut DX
131 Tetra's Ontsnapping
131 Tetra's Ontsnapping
Last edited by RoyVdW on 10 Sep 2018 16:58, edited 1 time in total.
2302Haha, toch de platinum gehaald desondanks dat het een beetje een saaie grind werd! (review)Elexus wrote:Nr. 39: Castaway Paradise
2303Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had.Kolm wrote:Haha, toch de platinum gehaald desondanks dat het een beetje een saaie grind werd! (review)Elexus wrote:Nr. 39: Castaway Paradise
2304Hoe verzinnen ze het.Elexus wrote: Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had.
@ Roy, we hebben helaas geen medal voor de snelste platinum.
2305Die zou voor Coolgamer zijn met 25 seconden met Slyde. Goed opgemerkt Frans ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2306Het was dus gelukkig niet al te intensief grindwerk meer na de review!Elexus wrote:Haha ja, ik had tijdens het spelen voor review bijna alle trophies gehaald behalve een paar collectables. Daaronder zaten schelpjes die slechts 1x per dag aanspoelen op het strand dus ik heb een hele tijd bijna elke dag even ingelogd om schelpjes te rapen tot ik ze allemaal had.Kolm wrote:Haha, toch de platinum gehaald desondanks dat het een beetje een saaie grind werd! (review)Elexus wrote:Nr. 39: Castaway Paradise
2309Congrats allemaal!
@Frans: kolm heeft je toch niet stiekem geholpen he....?
2310Niet stiekem. We hebben samen 'quatre mains' gespeeld.paveman wrote:Congrats allemaal!